c_300_250_16777215_10_images_603294.jpg

ترکمن سسی-پیکر یکی دیگر از جان باختگان حادثه منا که در عربستان دفن شده بود با پیگیری سازمان حج و زیارت به گنبدکاوووس باز می گردد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کاسپین پیکر یکی دیگر از گلهای پرپر شده میهن عزیزمان در حادثه دلخراش و دردناک منا در روزهای آتی وارد کشور شده و در آغوش گرم خانواده خود قرار خواهد گرفت.

مرحوم ناز محمد پدری که در ابتدا در سیاهه افراد مفقودی قرار داشت و خبری از او نبود و پس از روزها خانواده اش مطلع شدند که در همان ساعات اولیه حادثه دلخراش منا در عربستان دفن شده است با تلاشهای مسئولان سازمان حج و زیارت کشورمان پیکرش به کشور باز خواهد گشت.

پیکر این جان باخته عزیز در این حادثه روز جمعه به شهر گنبدکاووس خواهد رسید و بر روی دوش مردم قدرشناس گنبدی و همشهریان و هم استانی های مرحوم پدری تشییع خواهد شد.

این مراسم که در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه ۲۵ دی ماه در گنبدکاووس برگزار خواهد شد چندین و چندمین مراسم تشییع جان باختگان حادثه منا در شهر گنبدکاووس است که قطعا همانند دفعات قبلی باشکوه و عظمت بسیار و با محکومیت آل سعود زدور برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم تشییع و ترحیم این جان باخته عزیز حادثه منا در روز جمعه و پس از تشییع در مصلی بزرگ اهل سنت شهر گنبدکاووس و با حضور مسئولان ارشدشهرستانی و استانی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

+3 #1 عبدالخالق شکوهی 1394-10-23 23:06
با سلام .منم به نوبه خودم شهادت حاج نازمحمد پدری را به خانواده انمرحوم تسلیت عرض مینمایم و از خدای منان صبر و بردباری را برای بازمندگان دارم.غم اخرتون باشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر