c_300_250_16777215_10_images_2015_index3.jpeg

ترکمن سسی-سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد با بیان اینکه تیمش در دور برگشت، بازی‌های خوبی انجام داده است، گفت: برای رسیدن به مرحله پلی‌آف باید تیم‌های بزرگ را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مهر عظیم جزیده پس از پیروزی تیم جواهری گنبد مقابل آلومینیوم هرمزگان در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: در ست اول تیم برتر میدان بودیم، اما در ست‌های دوم و سوم با اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردیم و با آوردن متین آق و جمال کنعانی‌پور در ست چهارم، به بازی برگشتیم و در نهایت پیروز شدیم.

وی افزود: در مجموع بازی بسیار خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم سه بر صفر پیروز شویم، ضمن اینکه متین تکاور را به دلیل ابتلا به آنفلوانزا در این دیدار در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد با بیان اینکه فقط ۱۰ بازیکن در اختیار دارد، گفت: این شرایط، فشار بسیار زیادی روی تیم می‌آورد، اما خدا را شکر در این فصل آبروداری کرده‌ایم.

جزیده در پاسخ به این سوال که آیا تیم جواهری گنبد می‌تواند به مرحله پلی‌آف صعود کند یا خیر، اظهار کرد: من همیشه امیدوار هستم و این امید را به بازیکنانم انتقال می‌دهم، بازی‌های بسیار سختی پیش رو داریم و برای رسیدن به مرحله بعدی، باید مقابل تیم‌های صدرجدولی پیروز شویم.

وی در خصوص دیدار هفته آینده تیمش مقابل آرمان اردکان یادآور شد: نماینده اردکان این هفته شهرداری تبریز را شکست داد و بازی خیلی سختی در پیش داریم، به احتمال زیاد ابراهیم چابکیان بازیکن جدیدمان در این دیدار می‌تواند به میدان برود.

گفتنی است؛ تیم جواهری گنبد شامگاه چهارشنبه در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، مهمان تیم آلومینیوم هرمزگان بود که با نتیجه سه بر دو پیروز شد.

نماینده گنبد در ادامه این رقابت‌ها و از هفته هفدهم، یکشنبه ۲۷ دی میزبان تیم آرمان اردکان خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر