c_300_250_16777215_10_images_01454457447.jpg

ترکمن سسی-فرمانده هنگ مرزی اترک اعلام کرد: ماموران ایست بازرسی این هنگ در سه راهی داشلی برون در نوار مرزی شهرستان گنبدکاووس، چهار هزار لیتر سوخت از نوع نفت سفید را که خارج از شبکه توزیع بود، کشف و ضبط کردند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،سرهنگ علی احمدزاده افزود: این محموله روز گذشته و در پی مشکوک شدن ماموران ایست بازرسی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو سفیدرنگ که از روستای کرند به سمت اینچه بورن در حال حرکت بود، از تانکر نصب شده در قسمت بار این کامیونت کشف شد.

وی گفت در پی کشف این محموله که فاقد مجوز و خارج از شبکه توزیع بوده، راننده که از اهالی روستای مرزی کرند بوده به همراه محموله کشف شده توقیف شد.

سرهنگ احمد زاده در مورد سیر مراحل قانونی این پرونده گفت: با تکمیل پرونده متهم به همراه محموله کشف شده به مرجع قضایی اعزام و سوخت کشف شده نیز به شرکت نفت تحویل می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تامین سوخت دامداری ها و سازمان های مستقر در مناطق مرزی، افرادی با داشتن مجوز حمل و فروش مواد سوختی اقدام به این کار می کنند ولی محموله کشف شده در روز گذشته فاقد مجوزهای قانونی بوده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر