c_300_250_16777215_10_images_1_1538033119_dsc_0022.jpg

ترکمن سسی- طی مراسمی با حضور مسئولین "رضاطیبی" بعنوان سرپرست جدید بخشداری بخش مرکزی شهرستان گمیشان معرفی شد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، "امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این آیین گفت: اجرایی کردن سیاست های نظام و برنامه های دولت در سطح شهرستان از برنامه های مهم مسئولین بوده که باید آن را همیشه سرلوحه خود قرار دهند.
وی افزود: خدمت رسانی به مردم، پاسخگویی و اطلاع رسانی خدمات ارائه شده از برنامه های مهمی است که مسئوولین همواره باید در جهت تحقق آن گام بردارند.
توماج اضافه کرد: استفاده از جوانان در پست های مدیریتی از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید در سطح کشور است که این برنامه در شهرستان نیز اجرایی می شود.
نماینده عالی دولت در گمیشان یادآور شد: فرصت خدمت برای هر مسئولی محدود است و باید در این فرصت پیش آمده در جهت خدمت بی منت به مردم و کسب رضایت خداوند تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: اعتدال در هر کاری باید از برنامه های مهم یک مسئول باشد و برای توسعه و پیشرفت همدلی، وفاق و بهره مندی از ظرفیت های دهیاران و شوراها امری لازم و ضروری است.
توماج اشتغال را از برنامه های مهم برشمرد و گفت: هر یک از روستاهای سطح شهرستان ظرفیت های خاصی برای ایجاد اشتغال دارد که باید از آنها استفاده شود.
سرپرست جدید بخشداری بخش مرکزی گمیشان از کارکنان رسمی فرمانداری شهرستان بوده که در حوزه های مختلف فعالیت داشته اند.
لازم به ذکر است پیش از این "محمدطاهر مصدق" بعنوان بخشدار مرکزی شهرستان بوده که اکنون در سمت معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کردکوی مشغول فعالیت می باشد.
 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر