c_300_250_16777215_10_images_1_69374.jpg
ترکمن سسی- معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: با همکاری شرکت اسپانیایی و بخش خصوصی، گلخانه هیدروپونیک در این شهرستان احداث خواهد شد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی عصر امروز در نشست با شرکت اسپانیایی در حوزه احداث گلخانه اظهارداشت: ایجاد گلخانه با سرعت و کیفیت مناسب همواره دغدغه ما در این شهرستان بود و امروز این نشست باعث امیدواری در سرعت بیشتر و شرایط بهتر برای احداث این پروژه شد.
وی افزود: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های موجود تسریع اجرای پروژه تولید بذر هیبرید سبزی و صیفی‌جات با مشکلاتی مواجه شد و با همکاری این شرکت اسپانیایی این مشکلات به زودی مرتفع می‌شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس تصریح کرد: قرار است با همکاری این شرکت خارجی و بخش خصوصی در مدت 6 ماه این پروژه به بهره‌برداری برسد.
وی یادآور شد: این پروژه مشترک برای مردم شهرستان گنبدکاووس اهمیت ویژه‌ای دارد و با توجه به قول شرکت اسپانیایی این پروژه با سرعت و شتاب بیشتری احداث خواهد شد.
کریمی با تاکید بر ظرفیت‌های ورزشی، صنعتی و کشاورزی گنبدکاووس بیان داشت: این شهرستان بزرگترین تولید کننده گندم با کیفیت و حجم بالا در کشور، مهد سوارکاری و والیبال و بسیاری از ظرفیت‌های بخش کشاورزی و دامداری است که در توسعه شهرستان تاثیر بسزایی دارد.
وی ادامه داد: هدف ما از همکاری با این شرکت اسپانیایی استفاده از دانش و تکنولوژی این شرکت در شهرستان و انتقال تجارب و دانش آنها به شهرستان و جوانان ما است.
مونتالبان، سرمایه‌گذار شرکت اسپانیایی هم در این نشست اظهارداشت: گنبدکاووس مرکز یک شهر جوان است و خوشحال هستیم که در این شهر سرمایه‌گذاری خواهیم کرد. به این نتیجه رسیدیم که در ایران می‌توانیم راحت سرمایه‌گذاری کنیم و شرایط خوبی برای این منظور مهیا است.
وی افزود: شرکت ما در یک سطح بالا، محصولات باکیفیت و مطابق با استاندارد روز دنیا را تولید می‌کند و ما در 5 قاره جهان با کشورهای زیادی در حال سرمایه‌گذاری و فعالیت هستیم.
سرمایه‌گذار اسپانیایی گفت: گلخانه‌های ما مدرن و با شرایط آب و هوایی شما سازگار دارد و این پروژه حدود 80 درصد در مصرف آب صرفه‌جویی خواهد کرد.همچنین با روش‌های نوین بذر گیاهان در برابر بیماری‌ها مقاوم و نیاز کمتری به کودهای آلی خواهند داشت.
مونتالبان تاکید کرد: تولید بذر هیدروپونیک مطابق با استاندارد روز دنیا است و ما در مدت 6 ماه احداث گلخانه و تولید این بذر را به شما تحویل می‌دهیم و با توجه به همسایگی شما با روسیه، می‌توان بازار خوبی در روسیه برای تولیدات خود فراهم کنید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر