c_300_250_16777215_10_images_73616.jpg

ترکمن سسی - امام جمعه فراغی شهرستان کلاله گفت: سربازان گمنام ایران اسلامی آرامش و امنیت را به مردم عزیزمان هدیه می نمایند.


آخوند احمد قربانپور به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام به خبرنگار ما گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در زمینه برقراری امنیت و آرامش نقش کلیدی دارند و از ابتدای انقلاب تا به امروز توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و بی‌نتیجه گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه، سربازان گمنام امام زمان (عج)کسانی هستند که تنها برای رضای خداوند متعال کار و تلاش می‌کنند و تنها هدفشان  رضایت خداوند متعال است، تصریح کرد: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدان و فداکاری ایثار گران و تلاش قابل تحسین و درایت و تدبیر هوشمندانه و قابل تقدیر مجموعه گمنام و با اخلاص و توانمندی است که با مبارزه بی امان با ترفندهای دشمنان اسلام آرامش و امنیت را به مردم همیشه در صحنه هدیه می‌نمایند.

امام جمعه فراغی شهرستان کلاله با بیان اینکه،قرآن کریم نیز نسبت به مقوله «امنیت» توجه ویژه‌ای داشته و در آیات بسیاری ضمن بیان اهمیت موضوع «امنیت»، مخاطبان خود را نسبت به آن یادآور شده است، تصریح کرد: یکی از آیات قرآن کریم که در آن موضوع «امنیت» مورد تذکر واقع شده آیه 126 سوره مبارکه بقره است که مشتمل بر دعای حضرت ابراهیم (ع) درباره سرزمین و مردم مکه می‌باشد:"و به یادآور هنگامی که ابراهیم عرض کرد: پروردگارا این سرزمین را شهر امنی قرار داده و اهل آن را، آنها که ایمان به خدا و روز بازپسین آورده‌اند، از ثمرات گوناگونروزی ده".

آخوند احمد قربانپور تصریح نمود: خدمت خالصانه و بی ادعا به مردم در پس گمنامی و تنها برای رضای خدا یكی از شایسته ترین اعمال در متون دینی اسلام برشمرده می شود و وجود این ویژگی موید این است كه سربازان گمنام از تلاش برای نام آوری و آوازه مبرا هستند.

وی با تاکید براینکه، آنان با گذشتن از جان، مال و همه دلبستگی های دنیوی، تکلیف خود را به اسلام و امت اسلامی نشان می دهند، خاطرنشان کرد: امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصا "سربازان گمنام" است که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده اند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر