c_300_250_16777215_10_images_73620.jpg

ترکمن سسی - مدیر مدرسه علوم دینی چنارلی گلستان از مجاهدات و تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای تامین آسایش و صیانت از امنیت کشور و استان قدردانی کرد.


آخوند صلاح الدین گوگلان به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام به خبرنگار ما گفت: امنیت به سبب ارزش و جایگاه عظیم آن در زندگی هر انسانی، عظیم‌ترین نعمت الهی دانسته شده است.

وی با اشاره به اینکه، امروزه صیانت از منافع ملی و ارزش‌های مقدس نظام، مبارزه با تروریسم و تأمین امنیت ملت شریف ایران مهم‌ترین خدمت سربازان گمنام امام زمان (عج) است، تصریح کرد: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدان و درایت وتدابیر هوشمندانه و قابل تقدیر مجموعه ای گمنام و با اخلاصی است که در نهایت گمنامی، انواع ترفندها و دسیسه های دشمنان اسلام را خنثی نموده اند.

مدیر مدرسه علوم دینی چنارلی با بیان اینکه، دشمنان در طول 40 سال گذشته از زمان تولد انقلاب اسلامی ایران، با انواع دسیسه های شیطانی خود به فکر ضربه زدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی بودند، خاطر شنان کرد: دشمنان در طی این سالها همواره در مقابل عظمت نیروهای مقتدر نظامی و امنیتی کشور با شکست روبرو شده اند و سربازان گمنام امام زمان (عج) فداکارانه با روبرو شدن با انواع خطرها، توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده و همواره آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آورده اند.

وی به نقش اساسی مجاهدان خاموش ایران اسلامی در تأمین امنیت اشاره کرد و اظهار داشت: وزارت اطلاعات از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با فداکاری و پای نهادن در صحنه‌های خطیر پاسداری از آسایش و امنیت جامعه و انجام تلاش‌های توان فرسا برای مبارزه با توطئه‌های بدخواهان امنیت کشور، نقش بی‌بدیل خود را در حفاظت از امنیت جامعه بدرستی ایفا کرده است.

آخوند صلاح الدین گوگلان با اشاره به آیات قرآن کریم نیز گفت: خداوند در آیات قرآن بر اهمیت و ارزش امنیت تاکید بسیار داشته و از نظر قرآن در آیه 57 سوره قصص،  بهترین مکان ها جایی است که  امنیت در آن حاکم باشد و مردم از نظر اقتصادی نیز تامین باشند.

وی با اشاره به این‌که وقتی با آرامش و آسایش سر بر بالین می‌گذاریم، سربازان گمنام امام زمان (عج) برای پاسداری از امنیت کشور در حال مجاهدت هستند، عنوان کرد: ملت ما دعاگوی مجاهدان پرتلاش صحنه خطیر امنیت کشور هستند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر