c_300_250_16777215_10_images_75085.jpg

ترکمن سسی - معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشورگفت: مساجد تراز انقلاب در مقابل تهاجم فرهنگی نقشی کلیدی و تعیین کننده ای دارند.


به گزارش رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، یاسر مقسم در گفتمان تقریبی راهکارهای تقویت مساجد تراز انقلاب اسلامی در گنبد کاووس با اشاره به نقش تاثیرگذار مساجد در جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: مساجد امروز در مقابل تهاجم فرهنگی نقشی کلیدی و تعیین کننده ای دارند.
وی ضمن تسلیت ایام ماه محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش با اشاره به اینکه مساجد، پایگاهی مردمی برای شکل دهی به حرکت های انقلابی و تجهیز نیروی مردمی به شمار می آیند، اظهار کرد: در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس حضور یکپارچه مردم در مساجد برای کمک رسانی به نیروهای انقلابی و رزمندگان نقش بسیار تاثیرگذاری داشته است و نشان از تلاش آنان برای وطن دوستی و صیانت از آیین و فرهنگ اسلامی دارد و امروز هم این صیانت از فرهنگ اسلامی استمرار دارد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با بیان اینکه، مسجد به عنوان اصلی ترین پایگاه اسلامی نقش مهمی در تربیت و آموزش دینی و اسلامی دارد، افزود: استفاده از تکنولوژی های آموزشی، تشکیل بانک اطلاعاتی نمازگراران، استفاده از اساتید و صاحب نظران، تنوع بخشی به برنامه های فرهنگی و آموزشی مساجد، تجهیز مساجد به کتابخانه، مشارکت دادن جوانان در امورات مسجد، خوش رویی و آراستگی امام جماعت و هیات امنای مساجد را از جمله اقدامات و راهکارهای تقویت مساجد و جذب جوانان عنوان کرد.
مقسم گفت: تشکیل اتاق فکری از جوانان در راستای ارائه راهکار به منظور تقویت مساجد تراز انقلاب اهمیت بسیاری داشته و نیاز است که برگزاری چنین جلساتی تداوم داشته باشد و مختص یک روز یا هفته نباشد بلکه در طول سال نیز چنین جلساتی برگزار گردد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر