c_300_250_16777215_10_images_10735.jpg

 

ترکمن سسی - رشید نافعی نوشت: چرا این همه مشتاق [والیبال] با عبور از سه شهر والیبال خیز٫ بنا به دلایلی نتوانند تیم شهر خودشان را در سالن ها داشته باشند.؟!


امشب سالن والیبال [سالن امام خمینی] در گرگان به خاطر بازی دو تیم سوپرلیگی پاس گرگان و شهداب یزد مملو از جمعیت بود.
عاشقان والیبال از گوشه و کنار استان حتی از کوموش دفه٫ اومچالی( بناور) و آق قلا برای تماشا آمده بودند.
قبل از هرچیز جا دارد به خاطر بازی و برد قدرتمندانه [سه به صفر] تیم گرگانی تبریک بگویم.
ولی با دیدن عده ای از قهرمانان والیبال در سالن٫ سوالی که ایجاد می‌شود این است چرا این همه مشتاق با عبور از سه شهر والیبال خیز بنا به دلایلی ناچیز٫ بسیار جزیی ٫ اختلافات ٫ ندانم کاری ها٫  سلیقه های شخصی و کاهنده انرژی برای تشکیل تیم‌هایی در آن شهرها٫ نتوانند تیم شهر خودشان را در سالن ها داشته باشند.؟!
بعضی از دوستان بهانه نبود و فقدان اسپانسر مالی را پیش می‌کشند. مگر شما با هم آیا جمع شده اید ؟! مگر شماها از برج عاج فیل غرور و منیت هایتان پایین آمده اید؟ مگر به فکرتان رسیده که به خاطر دل این همه مشتاق بی ریا یک کم از منافع شخصی تان و پستتان کوتاه بیایید؟  مگر به اتفاق و همدیگر و با طرح منسجم و هماهنگ پیش شهر دار و شورا ی شهرتان رفته آید و سعی کرده آید بخش فرهنگی و ورزشی را  توجیه کنید؟!
یا بزرگترین دغدغه تان مزایده سالن‌های والیبال شهرتان بوده و شاید هم خبر ندارید با این رقابتهای لجوجانه شما تنها اثری که کارهای شما داشته است بالا رفتن هزینه و شهریه آموزش والیبال بوده است ؟!
 بنابراین سعی کنید دل زمین والیبال تان را وسیع ببینید که در آن صورت جا برای همه باز خواهد شد و تماشاگران را نیز در کنار خودتان خواهید داشت و نامتان فقط در زمین والیبال نمانده و به دل خانه مردمانتان مهر و موم خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

0 #1 دلداده 1401-11-26 19:47
دغدغه های نگارنده قابل درک است. حقیقتا هم چنین است.والیبال گنبد که دهه های قبل از ستون های تیم ملی بود چرا اینگونه شده؟ اگه روزی همه برترین های والیبال ترکمن صحرا کنار هم در یک تیم بازی بکنند آن روز دوباره والیبال صحرا به اوج بازخواهد گشت.همتی می خواهد و یکدلی و گذشت ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر