c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-02-14_12-16-49.jpg



ترکمن سسی - عبدالغفور آخوند رومی - اغتشاشگران داخلی، فتنه‌گران سابق، مخالفان خارج‌نشین و تجزیه‌طلبان همگی در وقایع اخیر کنار یکدیگر به نظر می‌رسیدند، اما همان‌گونه که قرآن کریم صفات دشمنان اسلام را بیان فرموده است؛ اجتماع ظاهری این افراد نتوانست جنگ و نفرت بین خود این گروه‌ها را کنترل کند.

 

چگونگی زندگی ما در دنیا تعیین‌کننده عاقبت ما در زندگی آخرت است، به تعبیر دیگر قیامت بازتاب و انعکاس و به تعبیر دینی باطن همین زندگی ظاهری ما است. خداوند متعال از باطن اهل جهنم این‌گونه خبر می‌دهد که اهل لعن و نفرین یکدیگرند، تجمع ظاهری آن‌ها باعث فریب خوردن مؤمنان نشود که در واقع قلب‌های متفرق و پُر از اختلاف و پراکندگی دارند و با یکدیگر درگیری شدیدی دارند، دل‌هایشان پراكنده است و اهل کینه و بغض شدید هستند.

دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی در جریان اغتشاشات اخیر ترجمه عینی خبرهای الهی درباره اهل جهنم بودند. فحاشی و لعن هر گروه از آن‌ها به دیگری، دل‌های پراکنده و اهداف متفرق، جنگ و نزاع قدرت به شکل افسارگسیخته در بین گروه‌های ضدانقلاب و از همه آشکارتر فوران کینه‌توزی و نفرت پراکنی در ادبیات این گروه‌ها، از مواردی بود که هر ناظر باانصافی، به‌روشنی در جریان ضدانقلاب مشاهده کرد.


به قلم: عبدالغفور آخوند رومی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر