c_300_250_16777215_10_images_entekhabat6.jpg

ترکمن سسی: درهفته ها و ماههای گذشته همزمان با سایر نشست هایی که برای نزدیک کردن کاندیداهای ترکمن در حوزه های مختلف انتخابیه برگزار شد گروهی نیز بنام ماصلاخات توپاری در آق قلا شکل گرفت .

این تشکل به مانند تشکل های همسوی خود در گنبد و غرب استان تلاش داشت از پراکندگی آراء مردم منطقه جلوگیری نماید .در آغاز به علت فقدان تجربه وسابقه قبلی فعالیتی مشابه کارهای  این گروه با دست اندازهایی مواجه شد .اما درایت و صبر و شکیبایی گردانندگان این تشکل و در راس آن حکیم حاجی آل جلیل باعث شد که ماصلاخات توپاری در نهایت نمره قبولی را از افکار عمومی مردم منطقه بگیرد .
در روزهای اخیر اوج فشارها بر اعضای اصلی ماصلاخات توپاری در حالی وارد شد که شورای راهبردی اصلاح طلبان استان  اسم عبدالغفار رادمهر را به عنوان یکی از کاندیداهای مورد حمایت خود در لیست نهایی اش وارد کرد .
بدنبال این اقدام برخی از فعالان سیاسی آق قلا که ارتباطات تنگاتنگی با هم سالکان گرگان نشین خود داشتند تلاش کردند با تحت فشار قرار دادن ماصلاخات توپاری این گروه رامجاب نمایند که در اقدامی مشابه از بین دو گزینه ترکمن باقی مانده یک گزینه را انتخاب کرده و گزینه دوم را به کاندید اصلاح طلب (البته با تمایل بیشتر بر روی نبی هزار جریبی)اختصاص دهند.
در این فضا سازی انتشار مقاله ای ازدکتر سیدی در سایت ترکمنیا و دکتر شیرمحمد لی در سایت ترکمن سسی در روشن شدن افکار عمومی نقشی اساسی داشت .در نهایت ماصلاخات توپاری  هم اسیر فضا سازیهای سیاسی  نشد و اعضای شاخص این گروه ازیک آزمون حساس سربلند بیرون آمدند .سربلندی که با خشم و ناراحتی برخی  از سیاسی کاران آق قلایی مواجه شده تمامی نقشه های آنها را نقش بر آب کرد  .
ماصلاخات توپاری در نهایت اسم دو کاندید ترکمن یعنی امانزاده و رادمهر را به عنوان دو کاندید مورد حمایت خود اعلام کرد و با این کار از گرفتار آمدن آق قلا در حاشیه ای شبیه حاشیه ای که در غرب استان ایجاد شده است ،جلوگیری کرد .اعضای شاخص ماصلاخات توپاری در نهایت منافع مردم منطقه را بر منافع خطی و جناحی برخی از فعالان ارحج دانسته و در پیشگاه مردم خود سربلند ماندند.

دیدگاه‌ها  

+6 #1 کاربر 1394-12-03 18:09
شما یک سایت با جناح گیری شدید هستین.یاشولی ها رو اونجور بدون استدلال و منطق میکوبین.از طرف دیگه بدون استدلال از ماصلاحات توپاری حمایت میکنین.
از سایتتون بدم اومد
ترکمن سسی:ما یاشولی ها را نمی کوبیم .نقد های مطرح نسبت به برخی از مکانیسم های انتخاب گزینه نهایی را منتشر می کنیم .از نظر شما اگر بگوییم همه چی خوبه و هیچ کس در گنبد اعتراضی نداره قصه حله !!!
نقل قول کردن
+5 #2 مرصاد 1394-12-03 20:32
سلام .به خداوندی خدا قصد تخریب گروه ماصلاحات توپاری را ندارم ولی می شه بفرمایید گروه چه قدم خیری برای این انتخابات برداشته؟همه آنهایی که استعفا دادند که جایی نفرمودند از آن گروه تمکین کرده و استعفا دادند.بعد از تشکیل این گروه در چند ماه قبل و صرف این همه ساعت و انتشار بیانیه های متعدد و اعلام انحلال در حساس ترین ایام تبلیغات نکنه دوستان توقع دستمریزاد هم دارند؟یا نکنه اعلام حمایت از دو کاندیدای باقیمانده را شاهکار انتخابات94 می دانند.ای کاش دوستان از روز اول این بازی را شروع نمی کردند تا مردم چشم امید به انها نداشتند .
نقل قول کردن
0 #3 حاج محمد 1394-12-05 08:13
معما گر حل شود آسان شود.ماصلاخات توپري چه كاري براي مردم وكانديداهاي محترم انجام داده است؟!!!!!!!!!!!!!!لقمه ي آماده رو دارن صاحب مي شوند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر