c_300_250_16777215_10_images_76660.jpg



گلستان: ترکمن سسی - مدیر کل هواشناسی گلستان در گفتگو با خبرنگاران از کاهش 64 درصدی بارش باران بهمن ماه نسبت به دوره بلند مدت آماری و همینطور کاهش 43 درصدی بارندگی از ابتدای سال زراعی تاکنون خبر داد.



به گزارش ترکمن سسی، نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی گلستان در تحلیل وضعیت بارش استان در بهمن ماه و سال زراعی جاری گفت: میانگین بارش استان از ابتدای سال آبی زراعی تا اول اسفند ماه( اول مهرماه تاکنون) 131.4 میلیمتر بوده که 43 درصد نسبت به دوره بلند مدت آماری کاهش و نسبت به سال گذشته در همین مدت نیز 28 درصد کاهش را نشان می دهد.  

وی افزود: در بهمن 99 میانگین بارش ایستگاههای استان 26.2 میلیمتر بوده بطوریکه 64 درصد نسبت به متوسط این ماه کاهش بارش رخ داده و این کاهش در همه نقاط استان بوده است و بیشترین مقدار بارش در بین ایستگاه های استان در بهمن ماه در هاشم آباد گرگان به میزان 36.1 میلیمتر و کمترین بارش مربوط به اینچه برون به میزان 13.7 میلیمتر گزارش شده است.

داداشی در ادامه داد: در بهمن ماه 99 متوسط دمای استان 10.1 درجه سانتیگراد بوده بطوریکه 3.2 درجه نسبت به متوسط بهمن ماه افزایش داشته است و حداکثر دمای ثبت شده 30.1 درجه سانتیگراد در گنبدکاوس و حداقل دمای ثبت شده 5.0- درجه سانتیگراد در مراوه تپه بوده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر