c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151112_142405.jpg

ترکمن سسی-در پی چاپ شماره ی امروز روزنامه ی نود ورزشی با یک تیتر نامناسب خبر نگار ما با کامران احمد پور سردبیر این روزنامه ی سراسری تماس گرفت.

احمد پور در گفتگو با خبرنگار سایت ترکمن سسی ضمن ابراز تاسف از برداشت های نامناسب که ممکن است از این تیتر انجام گردد خاطرنشان کرد: تیتر مذکور نه تنها متوجه ترکمنهای ایران نبوده بلکه با نگاه منفی نسبت به کشور دوست و برادر ترکمنستان نیز انتخاب نشده است.

سردبیر روزنامه ی نود که خود نیز از هم وطنان ترک زبان ما می باشد افزود:در جراید ورزشی انتخاب تیترهای مشابه تیتر امروز نود امری عادی است.

احمدپور تاکید کرد:اقوام ساکن در ایران از جنبه های فرهنگی،قومی و محلی بسیار زیبایی برخوردار هستند که مورد علاقه هم وطنان می باشد،درعین حال در برخی اوقات مشاهده می گردد که برخی از افراد فرصت طلب از احساسات پاک اقوام در راستای اهداف شوم خود در زمینه ی ایجاد اختلاف و چند دستگی در کشور ما سو استفاده می کنند.

سردبیر نود ورزشی در پایان سخنانش گفت: قبول دارم با توجه به این شیطنت ها همکاران رسانه ای ما نیز در انتشار مطالب باید دقت بیشتری داشته باشند.

شایان ذکر است روزنامه ی ورزشی نود در چاپ امروز خود تیتری با عنوان ترکمن ها باید زانو بزنند به کار برد که مورد اعتراض برخی از مردم در فضای مجازی قرار گرفت.

دیدگاه‌ها  

+24 #1 SH.NP 1394-08-21 17:53
حرفهای این آقا اصلا قانع کننده نیست میشه بپرسم ما ترکمنا باید چه برداشنی داشته باشیم مثلا؟ دیگه توهین که شاخ و دم نداره
نقل قول کردن
+10 #2 امين 1394-08-22 06:33
با سلام ضمن تشكر از عكس العمل سايت تركمن سسي.توضيحات نشريه نود نه تنها قانع كننده نيست بلكه تاكيد مجدد بر اهانتي است كه انجام داده. پيشنهادميكنم ضمن تماس كتبي بامديرمسئول نشريه نود جوابيه كتبي( عذرخواهي از تركمنها) را دروبسايت خودتان درج نماييد.با تشكرمجدداز شما
ترکمن سسی:کاربر عزیز احساس شما را درک می کنیم .اطمینان داشته باشید دغدغه های اصیل ما به میئولان این نشریه منتقل شده است .باید مراقب شیطنت های حاشیه ای در رابطه با این مساله باشیم .
نقل قول کردن
+3 #3 بردیا 1394-08-22 14:04
واقعا جای تاسف داره, ایران کشوری با اقوام و زبانهای گوناگونه, کسی که به هموطنش توهین میکنه ایرانی نیست, همه ترکمنها و سردار آزمون را عشق است, ایران همیشه متحد و یکپارچه
نقل قول کردن
0 #4 ارمین 1394-08-22 14:48
والا
نقل قول کردن
0 #5 آرش 1397-02-06 12:50
عشق است ترکمنای پاک و صاف و باوجدان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر