c_300_250_16777215_10_images_000066699.jpg

ترکمن سسی-مربی تیم فوتبال فراز آق قلا در لیگ دسته سوم فوتبال کشور گفت: شرایط فعلی این تیم به دلیل خلف وعده های حامی مالی و مالک باشگاه، دشوار و نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا عبداله شایسته اظهار کرد: 3 هفته از شروع مسابقات لیگ می گذرد اما مالک باشگاه به وعده های خود در قبال باشگاه، کادر فنی و بازیکنان عمل نکرده است.

وی بیان کرد: تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ، باید مبلغی را به عنوان ورودی مسابقات به فدراسیون فوتبال پرداخت کنند اما مالک باشگاه تاکنون این مبلغ را واریز نکرده است.

مربی تیم فوتبال فراز آق قلا افزود: مالک باشگاه از فدراسیون تا شنبه هفته آینده مهلت خواست تا این مبلغ را پرداخت کند و اگر نتواند به این تعهد خود عمل کند ممکن است تنها نماینده فوتبال گلستان در این رقابت ها، از جدول کنار گذاشته شود.

شایسته ادامه داد: در 3 بازی برگزار شده فصل، یک پیروزی و یک تساوی کسب کردیم اما مالک باشگاه بر خلاف قول های خود، پاداش پیروزی در این رقابت ها را پرداخت نکرد.

وی به دیگر دشواری های این تیم اشاره کرد و گفت: یکی از ملزومات تیم ها هنگام حضور در لیگ های کشوری، تامین البسه به تعداد کافی و چند دست لباس برای هر بازیکن است اما بازیکنان تیم فراز آق قلا، حتی از داشتن پیراهن دوم هم محروم اند.

مربی تیم فوتبال فراز آق قلا بیان کرد: در این شرایط سخت، یکی از مواردی که موجب دلگرمی بازیکنان و کادر فنی می شود، حضور هواداران هنگام برگزاری مسابقات خانگی است که متاسفانه این مورد هم به دلیل کمبود بودجه باشگاه، از بازیکنان دریغ شد.

شایسته افزود: در اولین بازی خانگی قرار بود در آق قلا به مصاف حریف خود برویم اما آماده نبودن خط کشی زمین مسابقه و ناتوانی باشگاه از پرداخت این هزینه ها، ما را مجبور کرد بر خلاف میل باطنی در گرگان از حریف خود میزبانی کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم فراز چندین ماه در زمین چمن طبیعی آق قلا تمرین کرده بودند و به همین دلیل نتوانستند فوتبال مورد نظر و همیشگی خود را در برای حریف سوادکوهی در زمین مجهز به چمن مصنوعی گرگان به نمایش بگذارند و در پایان به کسب تساوی بدون گل رضایت دادند.

مربی تیم فوتبال فراز آق قلا گفت: کیفیت فنی تیم فراز با وجود جوانی بازیکنان و تجربه اندک حضور در مسابقات کشوری زیاد است و اگر بتوانیم بر مشکلات مالی غلبه کنیم، کسب مجوز صعود به مرحله دوم مسابقات امکان پذیر است.

شایسته عدم حضور سرمربی تیم در هنگام برگزاری تمرینات را ناشی از کمبودهای مالی دانست و گفت: محقق نشدن وعده مالک باشگاه، موجب شد سرمربی فقط هنگام برگزاری مسابقات تیم را همراهی کند که این شیوه شاید در بلندمدت آسیب های جدی را به کیفیت فنی تیم وارد کند.

تیم فوتبال فراز آق قلا در پایان هفته سوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور با 4 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی گروه اول این رقابت ها قرار دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر