c_300_250_16777215_10_images_60590.jpg
تركمن سسي - رییس کل بانک مرکزی گفت: از امروز سایت تسهیلات وام ازدواج تغییر کرده و این وام از 3 میلیون به 10 میلیون تومان افزایش یافته است.

ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: وام ازدواج از 3 میلیون به 10 میلیون تومان افزایش یافت و از امروز سایت تسهیلات وام ازدواج تغییر کرده و مبلغ به 10 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به نارضایتی بانک‌ها از این مصوبه افزود: نارضایتی فقط برای تأمین مالی بوده چون در چند وقت اخیر حساب‌های  قرض‌الحسنه کاهش پیدا کرده و شهروندان کمتر سمت این حساب‌ها می‌آیند، و از آنجا که تأمین این وام از این طریق بوده است، نگرانی‌هایی حاصل شده که فقط برای جلب رضایت مردم است.

 سیف در ادامه گفت: که این دستور به بانک مرکزی ابلاغ شده است و در لایحه بودجه 95 قرار گرفته است و بانک‌های مربوط موظف به پرداخت آن هستند.

بر این اساس افرادی که از قبل در صف وام ازدواج قرار داشتند در زمان وام 3 میلیون ثبت نام کردند با تغییرات جدید وام 10 میلیونی می‌توانند دریافت کنند، بازپرداخت این وام هم 4 ساله است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر