c_300_250_16777215_10_images_65560.jpg

ترکمن سسی - رییس جديد آموزش و پرورش بندرترکمن با امام جمعه اهل سنت بندرترکمن دیدار کرد.


مسعود ایمری به همراه نیازی معاون آموزشی و کریمی کارشناس ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش در دفتر امام جمعه اهل سنت با حاج آخوند کر دیدار کردند.
 «مسعود ایمری» كه پيش از اين به عنوان معاون آموزش و پرورش شهرستان بندرتركمن خدمت مي كرد چند روز گذشته از طرف مديركل آموزش و پرورش استان به عنوان رئيس اداره آموزش و پرورش بندرتركمن منصوب گرديد.
 به گزارش تركمن سسي، در پي اين انتصاب حاج آقا منصوري امام جمعه بندرتركمن انتقادات تندي عليه وطني مديركل آموزش و پرورش استان مطرح نمود و وي را به سياسي كاري متهم كرد.
در پاسخ به اين مخالفت ها روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان اعلام كرد: كه گردش نخبگان یکی از فعالیت‌های رایج است و از پتانسیل‌های ارزشمند آموزش و پرورش می‌توان به برخورداری از نیروی انسانی توانمند و شایسته اشاره نمود. تغییر مدیر صورت پذیرفته در آموزش و پرورش شهرستان بندرترکمن نیز با اعتقاد به این نگاه بوده است.
با توجه به اخبار منتشره پیرامون  این انتصاب، ضمن توصیه همگان به رعایت تقوی الهی، اخلاق‌مداری و سعه صدر به ویژه از سوی افرادی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جایگاه خدمت به مردم قرار گرفته و تریبون آنها باید در راستای ترویج اخلاق نبوی و روحیه امید در جامعه باشد به اطلاع می‌رساند که انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان  بندرترکمن، مسیر قانونی  خود را طی نموده و نظر مراجع ذی صلاح نیز در این رابطه قبلا اخذ شده است.
گفتني است برخلاف مخالفت هاي مطرح شده  بسیاری از فعالان فرهنگی و اجتماعی اهل سنت بندرتركمن از اين انتصاب استقبال كرده اند.




نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر