c_300_250_16777215_10_images_68425.jpg

ترکمن سسی- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان: مختومقلی فراغی شاعر و عارف نامدار ترکمن یک برند و افتخار  برای مردم استان گلستان و ایران است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در دیدار گروه مترجمین اشعار مختومقلی فراغی و تنی چند از فعالان دینی و فرهنگی و ادبی ترکمن با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا مختومقلی فراغی را در مسیر جهانی تر شدن به عنوان یک چهره ماندگار ترکمن ایرانی معرفی نماییم، گفت: مختومقلی فراغی شاعر و عارف نامدار ترکمن یک برند و افتخار  برای مردم استان گلستان و ایران است.
عادله کشمیری افزود: برگزاری آیین بزرگداشت مختومقلی در سال آینده باید با طرح و ایده ی جدید برگزار گردد و شما فعالین می توانید در این راستا این اداره کل را یاری نمایید و در دیداری که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتم موافقت وی را برای برگزاری مراسم بصورت بین المللی دریافت کردم.
وی ضمن بیان راستگویی، صداقت، مهربانی و خونگرمی ترکمن ها گفت: در طول 30 سال تدریس در دانشگاه ها، با صداقت و مهربانی دانشجویان ترکمن خود خوب آشنا شده و به این مهم یقین پیدا کردم.
عادله کشمیری در خاتمه سخنان خود، ضمن توجه و تاکید بر فعالیت های قرآنی، تصریح کرد: همه دست به دست بدهیم و کانون های قرآنی و فرهنگی استان را توسعه داده و در مسیر شکوفایی بیشتر راه و منش قرآنی گام برداریم.

خبرنگار: رستم جرجانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر