c_300_250_16777215_10_images_1_2.JPG

ترکمن سسی-  مولوی محمد حسین گرگیج امام جمعه اهل سنت آزادشهر ظهر چهارشنبه در جمع حاضران تشییع کننده پیکر مولوی عبدالغفور جمالزهی (رخشانی) امام جامعه مرحوم اهل سنت رضا آباد،گفت: وحدت در بین مسلمانان دستور خداوند تبارک و تعالی است.

به گزارش ترکمن سسی به نقل از تیتر آزاد، وی ضمن تسلیت کشته شدن این عالم دینی، اظهار کرد: مرحوم جمال زهی فردی مومن و با خدا و از شاگردان و دوستان خوب بنده بود.
وی افزود: متاسفانه عده‌ای کور دل دست به قتل این عالم بزرگ زدند و بنده مطمئن هستم که خدای متعال، انشاا... بزودی آنها را رسوا خواهد کرد.
مولوی گرگیج بیان کرد: ما از نهادهای امنیتی و انتظامی درخواست داریم که عامل یا عاملان این قتل را هر چه سریعتر پیدا کرده و به دست قانون بسپارند. بنده از دوستداران و بستگان این مرحوم تقاضا دارم که با سعه صدر و صبر منتظر نتیجه تحقیقات نیروهای انتظامی و امنیتی باشند.
امام جمعه اهل سنت آزادشهر با اشاره به اهمیت وحدت در بین مسلمین گفت: وحدت در بین مسلمانان دستور خدای تبارک و تعالی است و همه‌ی مسلمانان باید برای ایجاد و حفظ وحدت تلاش کنند.
وی در پایان سخنانش تصریح کرد: شیعه وسنی شاید در برخی از مسائل دینی اختلاف داشته باشند ، اما هر دو مسلمان هستند و باید به اساس دستور خدا وحدت داشته باشند تا دشمنان نتوانند خدشه ای به اسلام وارد کنند. دشمنان سعی در ایجاد اختلاف در بین امت ملسمان دارند و ما باید جلوی نقشه آنها را بگیریم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر