c_300_250_16777215_10_images_73062.jpg

ترکمن سسی - دادستان نظامی استان گلستان در بازدید از مرکز شماره گذاری خودروی گرگان از راه اندازی مراکز شماره گذاری خودرو در شهرستان‌های کردکوی و آق قلا طی سه ماه آینده خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری میزان، دادستان نظامی استان گلستان در بازدید از مرکز شماره گذاری خودروی گرگان از راه اندازی مراکز شماره گذاری خودرو در شهرستان‌های کردکوی و آق قلا طی سه ماه آینده خبر داد.
محمدرضا محمودی در این بازدید گفت: پیگیر حل مشکلات مراکز شماره گذاری خودروی جهت خدمت رسانی بهتر به مردم هستیم.
وی یکی از دغدغه‌های فروشندگان و خریداران خودرو را مرحله تعویض پلاک خودرو دانست و اظهار داشت: روزانه تعداد زیادی خودرو برای پلاک گذاری به مرکز تعویض پلاک راهنمایی و رانندگی گرگان مراجعه می‌کنند که لزوم توسعه زیرساخت‌های نرم افزاری برای ارائه خدمات بهتر را می‌طلبد.
محمودی گفت: با پیگیری گزارش‌های مردمی، یکی از دلایل طولانی شدن زمان تعویض پلاک، عدم وجود مرکز تعویض پلاک در شهر‌های کردکوی و آق قلا بود که باعث طولانی شدن فرآیند شماره گذاری و نارضایتی مراجعان شده است.
این مقام قضایی تاکید کرد: با توجه به موقعیت و جمعیت بالای این شهر‌ها راه اندازی مرکز تعویض پلاک در این شهر‌ها خواسته به حق مردم است و با پیگیری‌های به عمل آمده خوشبختانه از سوی مسئولان ذی‌ربط این قول داده شد که این مراکز ظرف سه ماه آینده راه اندازی شود.
محمودی همچنین گفت: صف‌های طولانی جهت تنظیم و انتقال برگ سبز مالکیت خودرو برای مردم قابل قبول نیست و این مشکل باید حل شود.
گفتنی است روزانه ۶۰۰ خودروی سبک و سنگین جهت تعویض پلاک به مرکز تعویض پلاک راهنمایی و رانندگی گرگان مراجعه می‌کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر