c_300_250_16777215_10_images_74201.jpg

ترکمن سسی - رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان در بازدید از شرکت کانسار خزر گفت: با پیگیرهای صورت گرفته تزریق پساب کارخانجات ید استان به اعماق زمین در حال انجام است.



به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ، حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان ، هومن هادیان معاون امور معادن این سازمان و سعید میرزایی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان آق قلا با حضور در محل شرکت کانسار خزر اقدامات انجام شده در خصوص رفع مشکل ایجاد شده ناشی از شکستگی دیواره تالاب اینچه ، محل تجمیع پساب واحدهای کانساز خزر وشورابه ید را بررسی نمودند.
حسین طلوعیان در این بازدید گفت:در حال حاضر محل نفوذ آب به دشت بصورت کامل مسدود و ۱۰دستگاه پمپ و کفکش بصورت ۲۴ ساعته مشغول انتقال آب جاری شده در دشت به داخل تالاب می باشند .
وی گفت:تزریق پساب کارخانجات مذکور به اعماق زمین از جمله تاکیدات زیست محیطی ای بوده که مدیران این واحدها علی رغم هزینه های بالای این کار ، چند ماهی است با حفر چاه عمیق این کار را آغاز نموده اند .
گفتنی است از زمان شکسته شدن دیواره تالاب اینچه که منجر به جاری شدن پساب کارخانجات کانسار خزر و شورابه ید به دشت پایین دست شد ، تا کنون رئیس سازمان صمت گلستان ، معاونین ایشان و رئیس اداره صمت آق قلا بصورت منظم در این محل حاضر و پیگیر رفع کامل مشکل بوده اند .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر