c_300_250_16777215_10_images_3655459.jpg

ترکمن سسی: بدنبال عدم تمکین برخی از کاندیداهای ترکمن به نتیجه اعلام شده نشست های اجماع سه روز گذشته به عرصه یارگیری های شاخص انتخاباتی تبدیل شده است .

در این راستا هر دو طیف اصلی حاضر در رقابت های انتخاباتی مناطق ترکمن نشین غرب استان یعنی طیف هوادار رامین نورقلی پور و طیف هوادار جلال ایری تلاش دارند هر شب با رونمایی از چهره های جدید حامی خود شرایط عمومی خود را در منطقه خوب نشان دهند .
در این زمینه شب گذشته اعلام حمایت حمید گوگلانی و یحیی چوگان از جلال ایری و اعلام حمایت برخی از چهره های شاخص از نورقلی پور صحنه رقابت ها را به عرصه یارگیری دو طیف  تبدیل کرده است .
برخی فضای انتخاباتی این دوره را از بسیاری از جهات شبیه فضای انتخاباتی مجلس هفتم می دانند که در آن دوره دکتر ایری موفق به شکست ولی پور شد .منتقدان این نگرش هم اعتقاد دارند که بر خلاف فضای انتخاباتی مجلس هفتم در حال حاضر فضای عمومی کشور به نفع اصلاح طلبان است .
در همین زمینه نیز اخباری در زمینه اعلام حمایت جعفری چوگان ،قورلی زاده و آنه محمد گل در همایش امشب نورقلی پور منتشر شده است .گویا طیف مقابل هم بیکار نبوده و رایزنی های گسترده ای با علمای شاخص منطقه داشته است .
به هر حال باید دید آخرین برگ های برنده دو طیف در نشست امشب و فردا شب کدام است ؟

دیدگاه‌ها  

+1 #1 صفایی 1394-12-05 00:11
باسلام ازآقای جلال ایری خواهش می کنیم به اجماع احترام بگذارند وانصراف بدهند که هرگز اکثریت آرا به نفع ایشان نیست وبرای آقای گوگلانی ویحیی چوگان متاسفیم که بر اعتماد مردم واجماع دهن کجی کردن ودارند به پشت پرده رای ما ترکمنها را به بیاثرشدن در حوزه مان می کشانند برادران ترکمنم هوشیارباشیدرای ما به نماینده دلسوز دکتر نورقلی پور بوده وهست یادتان نرود به مقام معظم رهبری قول دادیم ترکمنها با ۱۰۰ ٪حضور درصحنه انتخابات هستند
نقل قول کردن
0 #2 از سیمین شهر 1394-12-05 15:12
این چه ادبیاتی است یاران نور قلی پور با هیچ جریان دیگری قابل مقایسه نیست!!! یاران طرف مقابل مگه کی یار مردم منطقه بودن!؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر