c_300_250_16777215_10_images_entekhabat6.jpg

ترکمن سسی: انتخابات این دوره از پیچیدگی های خاص به خود برخوردار شده است .

بر اساس این پیچیدگی ارزیابی دقیق و علمی از شرایط کاندیداها قدری سخت است و شاید در برخی مواقع ارزیابی ها با واقعیات موجود سازگار نباشد .اما مراجعه به فعالان طیف های مختلف و افرادی که بی طرفانه مسائل را تحلیل می کنند می تواند ما را به برخی از نتایج اولیه برساند .بر این اساس برآوردهای ذیل که حاصل نظر کارشناسی افراد صاحب نظر در حوزه های مختلف انتخابیه است ارائه می گردد.
در حوزه انتخابیه غرب استان بنظر می رسد شرایط رامین نورقلی پور بهتر از سایر کاندیداها باشد .در این میان تنها یک تحول می تواند کفه ترازو را به نفع نزدیکترین رقیب او یعنی جلال ایری بچرخاند .این تحول هم ائتلاف حاجی گلدی کر ،پارسا فر و کرداری با ایری است .امری که بنظر نمی رسد محتمل باشد .بر این اساس در این حوزه نورقلی پور دست بالا را خواهد داشت .
دربین دو کاندید ترکمن حوزه انتخابیه مرکز استان کفه ترازو به نفع عبدالغفور امانزاده سنگینی می کند و علی رغم حمایت شورای اصلاح طلبان گرگان از رادمهر این حمایت تاثیر چندانی بر جایگاه برتر امانزاده بر جای نگذاشته است .
در حوزه انتخابیه گنبد اوضاع خیلی پیچیده تر است .در این بین غالب فعالان اعتقاد دارند در شرایط کنونی اقبال مردم به سمت عبدالصمد بردی پور از سایر کاندیداها بیشتر است و با فاصله نزدیک به وی سلیمان هاشمی و قره جه طیار قرار دارند .بر این اساس و با توجه به آرای نزدیک این گزینه ها و رای بالایی که اراز مراد مغربی قوجق کسب خواهد کرد، احتمال توفیق یک کاندید ترکمن کمتر شده است .

دیدگاه‌ها  

-6 #1 نخبه 1394-12-06 10:06
با سلام از پروفسور شریف نیا مطلبی ننوشتید انشااله اولین و بالاترین رای ایشان خواهد آورد لطفا سی دی سخنرانیهای ایشان را گیر آورده و گوش فرا دهید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر