c_300_250_16777215_10_images_nabiii.jpg

ترکمن سسی: در روزهای اخیر درفضای آق قلا مباحث زیادی  در رابطه با مرحله دوم انتخابات مجلس مطرح شده است .

در این زمینه برخی از فعالان با رویکردی که نشات گرفته از حب و بغض های شخصی  و جناحی است تلاش دارند پروژه عبور از امانزاده را که در مرحله اول کلید زدند، در مرحله دوم کامل نمایند .بر اساس همین سناریو نیز با بهانه های بنی اسرائیلی تلاش دارند اقدام غیر منطقی خود را در اذهان مردم موجه نشان دهند.
البته این افراد در افکار عمومی مردم آق قلا جایگاهی ندارند وبر خلاف خود بزرگ بینی های این طیف ،مردم آق قلا و روستاهای اطراف تکلیف خودشان در برابر انتخابات پیش رو را به خوبی می دانند.
در این فضا سازیهای کاذب اظهارات صریح و منصفانه نبی هزار جریبی در یک جلسه خانگی در گرگان نشان داد که وی بهتر از خیلی از ترکمن های خودمان نسبت به حق طبیعی ترکمنهای حوزه انتخابیه مرکز استان آگاهی دارد .
وی در این اظهارات خاطرنشان کرد که رای دادن به امانزاده حق طبیعی ترکمنهای حوزه انتخابیه گرگان و آق قلاست و این یک حق کاملا طبیعی است.نکته تاسف بار در این نشست این است که در هیمن جلسه کاندید ناکام ترکمن در دور اول انتخابات این حوزه بجای تشویق مردم به استفاده از این حق طبیعی شان زبان به گلایه از برخی از رفتارها می گشاید .گویا ایشان فراموش کرده اند که خود نیز با حرکت به سمت ائتلاف با نیروی غیر بومی در مرحله اول به اندازه مساوی در فضای ایجاد شده مقصر بوده اند !
ما بارها گفته ایم و بازهم تکرار می کنیم که تیم انتخاباتی عبدالغفور امانزاده در انتخابات دور اول ممکن است مرتکب اشتباهاتی شده باشند، اما این اشتباهات به هیچ وجه توجیه کننده رفتار نامناسب برخی از فعالان ما در این حوزه نیست .
رفتار برخی از فعالان ما تداعی کننده این برداشت است که این طیف از افراد تنها در صورتی از گزینه ترکمن حمایت می کنند که با آنها هماهنگ و همسو باشد و در صورتی که کاندید ترکمن به تعلقات جناحی آنها وابستگی نداشته باشد نباید مورد حمایت قرار گیرد.
این رفتار به خوبی در اذهان مردم منطقه باقی خواهد ماند و بعد از این این مدعیان دیروز حمایت از گزینه های بومی حرفی برای گفتن در بین مردم خود نخواهند داشت .باز هم صد رحمت به انصاف نبی هزار جریبی !

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر