c_300_250_16777215_10_images_PB070048.JPG

تركمن سسي: مشاور جوان فرماندار بندرترکمن گفت: اگر قرار است توسعه رقم بخورد باید زمینه افزایش مشارکت های اجتماعی جوانان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي به نقل از خبرگزاري شبستان، یاسر کر، مشاور جوان فرماندار بندرترکمن، قبل از ظهر دوشنبه 18 آبان در نشست شبکه مشاوران جوان گلستان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان، اظهار کرد: موج افزایش مشارکت و حضور داوطلبانه و افتخاری جوانان در استان که با تشکیل اتاق فکر، شورای مشورتی و انتخاب مشاوران جوان در استان آغاز یافته باید با جدیت پیگیری شود.
 
وی ادامه داد: افزایش مشارکت اجتماعی جوانان با شعار و کلیشه های معمول محقق نمی شود بلکه باید زمینه های حضور جوانان در عرصه های مختلف از سوی مسئولان فراهم شود.
 
وی با تاکید بر اینکه مشارکت جوانان روند توسعه استان را شتاب می بخشد، اضافه کرد: آشوراده به عنوان یکی از محورهای توسعه استان سالهاست پیگیری شده اما منجر به نتیجه نشده است و اجرای سریع این دغدغه مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در استان گلستان می تواند زمینه تحول در حوزه گردشگری و اشتغال گلستان را فراهم کند.
 
به گفته مشاور جوان فرماندار شهرستان ترکمن، مسائل حاشیه ای مطرح شده تاکنون جنبه های تخریبی فراوانی داشته و مانع توسعه استان گلستان شده اند.
 
کر، آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان را منادی وحدت شیعه و سنی در استان دانست و گفت: برای تحقق توسعه استان چاره ای جز نگاه توسعه محور و حمایت مسئولان از جوانان وجود ندارد و باید این مهم مورد اهتمام بیشتری قرار گیرد.
 
در ادامه فاطمه جمالی نصب، مشاور جوان مدیریت درمان اداره کل تامین اجتماعی گلستان از جوانان به عنوان سرمایه های استان نام برد و خاطر نشان کرد: جوانان و نیروهای انسانی یکی از مولفه های توسعه استان هستند که باید به آنها اعتماد کرد.
 
وی تصریح کرد: تا 5 سال آینده نیروهای با تجربه ادارات بازنشست خواهند شد از اینرو باید به مدیرپروری و استفاده از ظرفیت و ایده های خلاقانه جوانان توجه ویژه صورت پذیرد.

c_300_250_16777215_10_images_PB070049.JPG

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر