c_300_250_16777215_10_images_76882.jpg


بندرترکمن : تر‌کمن سسی - نماینده مردم غرب گلستان در آخرین روز کاری سال ۱۳۹۹ در نشست با فعالان محیط زیست و مدیران کمپین احیاء خلیج گرگان گفت: امید داریم تا طرح لایروبی خلیج گرگان تا سه ماه آینده شروع شود.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، عبدالجلال ایری نماینده مردم غرب گلستان افزود: اگر خلیج گرگان را نجات بدهیم به این معنی است که بندرترکمن و بندرگز و کل ساحل گلستان را نجات داده ایم.


ایری خاطر نشان کرد: بندر سبز خزری در گمیشان در نیمه اول سال ۱۴۰۰ اخذ مجوز و تا پایان سال کلید خواهد خورد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس خاطر نشان کرد: طرح گردشگری جزیره آشوراده بزرگترین طرحی خواهد بود که در منطقه اجرا می شود و در نتیجه آن برای ۱۰ تا ۲۰ هزار نفر بطور مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد و می تواند گلستان را در مسیر توسعه قرار دهد.

وی یادآور شد: فعلا ۱۰۰ میلیارد تومان برای لایروبی کانالهای چپاقلی، آشوراده و خزینی در نظر گرفته شده است و بزودی عملیاتاجرایی آن آغاز خواهد شد.

ایری تصریح کرد: طرح بزرگ ۷ ساله احیای خلیج گرگان و تالاب میانکاله را تا اجرای کامل ، مطالبه و پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم غرب گلستان در پایان این نشست ادامه با تشکر از فعالیت کمپین احیای خلیج گرگان، تداوم و تشکیل کمیته های تخصصی زیر گروه آن را ضروری دانست.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر