c_300_250_16777215_10_images_00055587889.jpg

ترکمن سسی-رئیس سازمان حج و زیارت با خانواده خانم مرجان نازقلیچی فرماندار شهرستان بندرترکمن که یکی از جان‌باختگان حادثه منا است، دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل خبرگزاری تسنیم از بندرترکمن، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت ظهر امروز با خانواده خانم مرجان نازقلیچی فرماندار شهرستان بندرترکمن یکی از جان باختگان حادثه منا، دیدار و از آنها دلجویی کرد.

در این دیدار حجت الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان نیز رئیس سازمان حج و زیارت را همراهی می کردند.

خانم مرجان نازقلیچی فرماندار شهرستان بندرترکمن جزو یکی از مفقودان گلستانی حادثه منا بود که صبح امروز استاندار گلستان و رئیس سازمان حج و زیارت در مراسم بزرگداشت جان باختگان حادثه منا در گنبدکاووس خبر دفن شدن وی در عربستان را اعلام کردند.

رئیس سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی برای دلجویی و اعلام خبر مشخص شدن وضعیت پیکر خانم نازقلیچی امروز با خانواده وی دیدار کردند.

در حج امسال بیش از 49 حاجی گلستانی در حادثه منا جان خود را از دست داده‌اند که اسامی 8 حاجی گلستانی همچنان در لیست مفقودان است.

عبدالمجید اق اتابای، محمد ولی بهلکه، اغول بیبی قورچایی، حبیب الله عزیزی، تاج محمد پاریخی، ناز محمد پدری، سیدرضا مرتضوی و یوسف طلابی مفقودان گلستانی حادثه منا هستند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر