c_300_250_16777215_10_images_77296.jpg

 

ترکمن سسی - دبیر حزب توسعه و عدالت استان گلستان، گفت: ضروری است رئیس جمهور و تمام مسئولان فعال در بخش‌های مختلف کشور جوانگرایی و نخبه گرائی را در اولویت برنامه‌هایشان قرار دهند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، غلامرضا برزنونی، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مسئولان نیز باید در این زمینه از جوانان نخبه حمایت کرده و منابع مالی لازم جهت اجرای طرح‌هایی که در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی ارائه داده‌اند را تامین کنند تا راه برای شکوفایی استعدادهایشان هموار شود.
وی با بیان اینکه نخبه گرایی باید به عنوان یک رویکرد اساسی در سطح مدیریت استان دنبال شود، افزود: برای بکارگیری ظرفیت نخبگان استان باید در مرحله نخست نسبت به جوانان اعتماد کرده و در مسیر شناسایی و ساماندهی نخبگان جوان اقدام شود.
برزنونی با اشاره به 8 سال دوران دفاع مقدس و فرماندهی جوانان در عملیات های مختلف، اذعان داشت: در آن مقطع آقای رضایی فرماندهی کل سپاه را عهده دار بودند و با اعتماد به جوانان و سپردن مسئولیت به آنان حماسه آفریدند.
وی تصریح کرد: لازم است کشور به سمتی برود که فعالسازی حوزه‌های علمی و پژوهشی با سرعت بیشتری همراه شود و در این مسیر از توانایی جوانان نخبه استفاده شود که از ویژگی های بارز جناب آقای محسن رضایی است.
برزنونی گفت: عدم اعتماد مدیران به جوانان خوش فکر یکی از معضلات اصلی مدیریت کشور است، جوانان از ظرفیت لازم برای قرارگرفتن در عرصه های مدیریتی برخوردار هستند.
وی با تاکید بر اینکه دکتر محسن رضایی بر استفاده از مدیران جوان اعتقاد و اعتماد دارد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون لازم است رئیس جمهور منتخب و تمام مسئولان فعال در بخش‌های مختلف کشور جوانگرایی را در اولویت برنامه‌هایشان قرار دهند و موانع و چالش‌هایی که مانع از فعالیت جوانان می‌شود را رفع کنند.
دبیر حزب توسعه و عدالت استان گلستان، ‏با اشاره به اینکه جوانان نسل سوم و چهارم ‎ انقلاب همه ویژگی‌های نسل اول انقلاب را دارند، اظهار داشت: امروز نسل جوان می‌تواند محور حل مشکلات اجتماعی و ‎اقتصادی باشد.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جوان هاي با هوش و زيرك ايراني، مظلومانه و تنها با اعتماد به نفس ملي توانستند نهال علم را در كشور رشد دهند و آنرا به ثمر برسانند، گفت: ساماندهی امور جوانان باید توسط خود جوانان انجام بگیرد تا از شکاف بین نسلی جلوگیری شود، علت بسیاری از مشکلات کنونی به خاطر این است که جوانان را باور نکرده ایم.
وی گفت: نخبه گرایی باید به عنوان یک رویکرد اساسی در سطح مدیریت کلان دنبال شود، چرا که مفهوم نخبه امروز توسعه بیشتری پیدا کرده و علاوه بر عرصه سیاسی و علمی به عرصه های هنری، ورزشی، علوم فناورانه و غیره تعمیم یافته است و استفاده از این پتانسیل عظیم را در وجود دکتر محسن رضایی می توان به وضوح دید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر