c_300_250_16777215_10_images_77558.jpg


گلستان: ترکمن سسی -  کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: استان‌ها باید توسط خود مردم و نخبگان آن استان و بر اساس شایسته‌سالاری اداره شوند. مسائل قومی، فرهنگی و مذهبی نباید مانع نقش‌آفرینی افراد شایسته در اداره استان شود.

 


عبدالناصر همتی عصر یکشنبه ۲۳ خردادماه در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم گلستان، اظهار کرد: شرایط اقتصادی کشور مطلوب نیست و اگر این روند را در اقتصاد ادامه دهیم، ممکن است حتی شاهد شرایط بدتری هم باشیم. تغییر ریل اقتصاد کشور و بازنگری در نحوه نگرش به اداره جامعه، جزو اولویت‌های من است.


وی افزود: در کشور ما سیاست بیش از حد بر اقتصاد حاکم شده و این امر خصوصاً در استان‌ها موجب شده که نتوانیم از پتانسیل‌های استان‌ها استفاده کنیم. نگرش اقتصادی در بین مسئولین ما کم است. با توجه به تجربه اقتصادی خودم و اینکه در ۴۰ سال گذشته تمام مسائل اقتصادی را زیر نظر داشتم، وارد انتخابات شدم.


همتی با بیان اینکه ما یک راهبرد ملی برای توسعه اقتصادی استان‌ها نداریم، گفت: استان‌های ما هر یک دارای ویژگی هستند. وقتی در تهران و شهرهای بزرگ کشور متمرکز می‌شویم، عملاً شهرهای دیگر تبدیل به حاشیه شده و روستاها و شهرهای کوچک به‌تدریج خالی از سکنه می‌شود.


این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی از معضلات استان‌ها این است که از مرکز به آنها سیاسی نگاه می‌کنند، گفت: باید نگاه سیاسی به استان‌ها برداشته شود و به‌جای آن نگاه اقتصادی حاکم شود. هر سه ماه یکبار جلسه‌ای را با نخبگان، جوانان و افراد تعیین‌کننده در روند سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان‌ها برگزار خواهم کرد تا روند توسعه استان را زیر نظر قرار بدهیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر