c_300_250_16777215_10_images_77766.jpg

 


گرگان : ترکمن سسی - نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طرح جامع نظام صنفی مطبوعات در این کمیسیون مطرح شده و بخشی از اهداف آن رفع دغدغه‌های معیشتی و رفاهی اصحاب رسانه است.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، غلامرضا منتظری نماینده گرگان و آق قلا و نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس روز یکشنبه 20 تیرماه در نشست با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان درباره دغدغه‌های معیشتی و رفاهی اصحاب رسانه اظهار داشت: در حال پی ریزی طرح جامع نظام صنفی مطبوعات هستیم.
وی گفت: طرح دیگری که در کمیسیون فرهنگی مجلس به دنبال نهایی شدن و اجرای آن هستیم، طرح " اقتصاد فرهنگ" بوده که یک بخش جدی آن مربوط به حوزه مطبوعات است. از خانه‌های مطبوعات و صاحب نظران حوزه رسانه هم می‌خواهیم در این زمینه به ما کمک کنند.
دبیر مجمع نمایندگان گلستان خاطرنشان کرد: تا زمانی که مسائل اقتصادی و معیشتی نقش آفرینان فرهنگی، هنری و ادبی حل نشود، نمی‌توان انتظار کار کیفی داشت.
وی درباره مشکلات مربوط به بیمه خبرنگاران استان هم بیان داشت: در این زمینه، نشستی با مدیران تأمین اجتماعی خواهیم داشت و راهکارهای قانونی که وجود دارد و می‌توان از آن استفاده کرد را پیگیری خواهیم کرد.
منتظری با بیان اینکه مدیران استان هم باید برای حل مشکلات رسانه‌ها همکاری بیشتری داشته باشند، گفت: مگر رسانه چقدر درآمد دارد که مانند یک بنگاه اقتصادی با آن رفتار کنیم؟
وی به موضوع آموزش در حوزه رسانه و اهمیت آن اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع باید در قالب یک طرح پیش بینی شود تا ما بتوانیم در زمینه حضور اساتید برجسته و حتی در زمینه تأمین هزینه‌ها، کمکی برای برگزاری این دوره‌ها داشته باشیم. و معتقدیم حداقل سالانه باید دو بار کارگاه آموزشی برای اصحاب رسانه داشته باشیم تا اطلاعات فعالان این حوزه هم به‌روز شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر