c_300_250_16777215_10_images_78025.jpg

 

گمیشان : ترکمن سسی - رئیس شورای خیرین سلامت شهرستان گمیشان با انتشار پیامی در فضای مجازی از عموم شهروندان منطقه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا دعوت به مشارکت و همکاری نمود.

قربان محمد شاه نظری در این پیام نوشته است:

بنام آنکه جان را فکرت آموخت
هموطنان ، همشهریان و هم روستائیان عزیز  ایران اسلامی در شرایط سخت و بد بوجود آمده از عدم رعایت دستورات بهداشتی و پروتکلهای اجتماعی که دستور سریع دین مبین اسلام نیز میباشد، ویروس منحوس کرونا در نوعهای مختلف آن در همه جا غوغایی بپا و خانواده هایی را به عزا نشانده است .
عاجزانه و ملتمسانه در خواست میکنیم : تنها یک شعار و یک عمل میتواند این زنجیره منحوس و تاریک را قطع کند . آنهم شعار -در خانه بمانیم - و رعایت پروتکلهای بهداشتی و اجرای محدودیت هایی که از طرف مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در نظر گرفته شده، همکاری لازم را داشته باشیم .
کمی مسئولیت پذیر و کمی هم دلسوز نسبت به همدیگر باشیم .

ولی مورد مهم و اساسی را فراموش نکنیم که در فکر فامیل ،دوستان، همسایگان و همشهریانمان باشیم چون دوران سختی از لحاظ اقتصادی و معیشتی را می گذرانیم. بخاطر جلوگیری از کمکهای پراکنده و تجمیع و یکجا شدن کمکهای مردمی به یک مرکز تحت عنوان -بانک غذایی-  که انسانهای خیر کمکهایشان را به آنجا تحویل داده، تا برای کسانیکه لازم میباشد برای همیشه تا زمان بهبودی اوضاع در اختیارشان گذاشته شود.

در آخر به فرشتگان سلامت و کادر درمانی خدا قوت ، خداوند پشت و پناهتان باشد.

انشاء الله خداوند تمام بیماران را شفا دهد چون وعده الهی است - واذا مرضت فهو یشفین - وهنگامیکه بیمار شوم اواست که مرا شفا میدهد (سوره شعراء آیه 80)

رئیس شورای خیرین سلامت شهرستان گمیشان

قربان محمد شاه نظری

روستای قلعه جیق کوچک  - مرداد 1400


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر