c_300_250_16777215_10_images_78057.jpeg


ترکمن سسی - استاندار گلستان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، هفته و روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
عصر حاضر از نگاه بسیاری از صاحب نظران عصر رسانه, خبر و اطلاع رسانی است و خبرنگاران به عنوان پرچم داران شفاف سازی و آگاهی بخشی محسوب می شوند.
خبرنگاران همواره توانسته اند با نقد سازنده و بیان مشکلات به جامعه و مدیران در مسیر رشد و توسعه کمک کنند.
شاید اگر تلاش خبرنگاران و رسانه ها نبود بسیاری از مسایل اجتماعی, اقتصادی , فرهنگی و سیاسی رفع نمی شد و بی تردید رسانه ها و مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی می توانند سرعت حرکت جامعه را به سمت پیشرفت و توسعه افزایش دهند.
گلستان به عنوان نگارستان ایران سابقه سِترگی در عرصه خبرنگاری داشته و امروز نیز بسیاری از فرزندان این استان در عرصه خبری کشور و استان به اطلاع رسانی و افتخار آفرینی در عرصه رسانه می پردازند.
بی تردید در روزگار پاندمی ویروس کرونا اگر زحمات، خدمات و همراهی خبرنگاران نبود وضعیت شیوع و ابتلا به ویروس کرونا بسیار حاد تر شرایط فعلی بود.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و رسانه در گلستان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با تلاش و همراهی خبرنگاران استان و انتقادات سازنده آنان بتوانیم شاهد تسریع در پیشرفت و توسعه استان باشیم.
هادی حق شناس
استاندار گلستان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر