c_300_250_16777215_10_images_78087.jpg



گرگان : ترکمن سسی - آیت الله«سیدکاظم نورمفیدی»، در دیدار «عرفان کرپه» رتبه سه کنکور سراسری تجربی با ایشان اظهار کرد: کسب رتبه سوم کنکور سراسری تجربی توسط یکی از دانش آموزان گلستانی باعث خرسندی ما و خوشحالی مردم استان شد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: در گذشته معمولا فقط دانش آموزان با بضاعت مالی خوب  می توانستند وارد دانشگاه ها و مراکز علمی شوند ولی این تبعیض برطرف شده و دانش آموزانی که استعداد داشته باشند می توانند افتخارات علمی را کسب کنند که این مهم از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود.
آیت الله نورمفیدی به نقش حمایت خانواده در کسب این موفقیت اشاره کرد و افزود: در بین بیش از یک میلیون شرکتت کننده در کنکور سراسری دانش آموز گلستانی توانسته ممتاز شود و باید از این بابت شاکر خدای متعال باشد.
وی کسب این موفقیت را شروع رسیدن به قله های عالی دانش برشمرد و تاکید کرد: نباید فقط به این موفقیت اکتفا کنید و باید در مسیر علمی گام های استوارتری را بردارید.
امام جمعه گرگان متذکر شد: نخبگان علمی نباید کشور و مردم خود را فراموش کنند و باید پس از رسیدن به افتخارات و کسب مدارک علمی به مردم و کشور در عرصه های مختلف خدمت کنند.
آیت الله نورمفیدی به نوآوری و رسیدن به قله های موفقیت تاکید کرد و افزود: کسب افتخارات مختلف علمی و فرهنگی و ورزشی  و... نبایدباعث دور شدن انسان از خدا شود.
نماینده ولی فقیه دراستان تصریح کرد:برخورداری از استعداد یک نعمت الهی است و باید قدردان این نعمت بود که راه قدردانی و شکرگزاری از نعمت استعداد، استفاده مفید و حداکثری از آن است.
وی افزود: تفکر، اندیشه و استعداد علمی از جمله نعمت هایی است که هر چقدر انسان از آن استفاده کند و آن را به کار بگیرد قدرت آن بیشتر خواهد شد.
گفتنی است در پایان حضرت آیت الله نورمفیدی از این دانش آموز گلستانی تجلیل نمود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر