c_300_250_16777215_10_images_80003.jpg

 

بندرترکمن : ترکمن سسی - غیبت غیرموجه سه عضو شورای شهر بندرترکمن انتقادات کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، دومین جلسه متوالی نشست انتخاب شهردار بندرترکمن نیز امروز سه شنبه دوم شهریورماه ،بدون حضور سه عضو شورای شهر به نام های یحیی چوگان- کمال یارعلی و کمال پورقاز به حد نصاب نرسیده و بدون نتیجه به کار خود پایان داد!!
 طی اولین جلسه انتخاب شهردار که صبح روز گذشته یکم شهریور ماه با حضور نماینده فرماندار در محل ساختمان شورای شهر بندرترکمن ترتیب داده شده بود، سه عضو نامبرده از حضور در جلسه امتناع کردند. متعاقب این جریان سید صادق شیرنگی فرماندار بندر ترکمن در گفتگویی از برخورد قانونی و طرح پرسش از منتخبین غایب طی جلسه روز پنج شنبه با اعضای شورای شهر سخن به میان کشید.  
گفته می شود عدم حضور سه عضو شورای شهر بندرترکمن در جلسه انتخاب شهردار بدون ارئه هیچ توضیحی به رسانه ها و مردم انتقادات زیادی را در میان کاربران شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.
در این راستا بهرام محمدچوگان رئیس شورای شهر بندرترکمن در گفتگو با خبرنگار سیمای محلی گلستان ضمن اظهار تاسف در تشریح وضعیت پیش آمده کفت: متاسفانه مانند روز گذشته جلسه انتخاب شهردار با غیبت سه عضو همکار ما رسمیت نیافت و بنده این موضوع را در مقابل رای اعتمادی که مردم به این منتخبین دادند، زیبنده نمی بینم.
قرار است جلسه سوم شورای شهر بندرترکمن به منظور انتخاب شهردار جدید فردا بعدازظهر ساعت ۳ برگزار گردد. در عین حال بسیار دور از ذهن است که یحیی چوگان- کمال یارعلی و کمال پورقاز  که بر اساس شنیده ها بدلیل حمابت از یک جریان خاص و با هدف وقت کشی از حضور در نشست های شورا امتناع می ورزند، بتوانند بیش از پنج نوبت متوالی از حضور در جلسه شورا امتناع ورزند، زیرا در این صورت طبق قانون، نامه سلب عضویت دریافت خواهند کرد‌.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر