c_300_250_16777215_10_images_80014.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی - درایام سخت کرونایی رفتن به مجالس عزا و حضور در مکان های شلوغ موجب گسترش شیوع کرونا می شود.

 


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حاجی نور آخوند آق از علمای جوان بخش مرزی داشلی برون در شمال گلستان در اقدامی ابتکاری به نیابت از همه شهروندان منطقه با قرائت ختم صغیره و نثار آن به ارواح درگذشتگان دوران کرونایی از شهروندان خواسته است تا بهتر شدن شرایط کرونایی به همین مقدار بسنده کرده و از حضور در مجالس عزا خودداری نمایند.


این عالم اهل سنت در پیامی ویدیویی که در فضای مجازی منتشر کرد چنین می گوید:
بسم الله الرحمن الرحیم
 به همه شما خدا قوت می گویم
خودتان نیز مشاهده می کنید روزهای سختی را داریم سپری می کنیم خیلی از عزیزانمان را به دلیل کرونا از دست داده ایم.حق هم داریم ناراحت باشیم که نمی توانیم در مراسمات ختم شرکت کنیم زیرا هر کجا تجمعاتی صورت بگیرد این بلا نیز گسترش می یابد.

به همین خاطر یکی از بزرگانمان  پیشنهادی داده برای اینکه نمی توانیم در مراسمات حضور پیدا کنیم از طرف ایشان بنده وکیل هستم ختم قرآنی برای درگذشتگانمان و اغلب برای کسانی که در دوران کرونا فوت شدند و برای شادی روح آنها قرائت کنم شما نیز در فضای مجازی اطلاع رسانی کنید.

هر فردی که آن را مشاهده کرد به نیت واقعی حضور در مراسم را داشته است.به همین دلیل یک ختم قرآنی داریم و هر عزیزی که این کلیپ را مشاهده می کند به معنای اینکه در منزل صاحب عزا شرکت کرده و فاتحه ای خوانده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر