c_300_250_16777215_10_images_80085.jpg


گرگان : ترکمن سسی –  کارشناسان هواشناسی گلستان پیش بینی کردند که از عصر جمعه  بارش باران، کاهش دمای قابل ملاحظه و وزش باد نسبتا" شدید را در گلستان شاهد خواهیم بود.



 نشست پیش آگاهی و کمیته بحران هواشناسی به ریاست نوربخش داداشی مدیر کل استان و حضور سایر اعضا لحظاتی پیش در مرکز پیش بینی منجر به صدور هشدار نارنجی شد.

 به گزارش روابط عمومی هواشناسی گلستان' از امروز چهارشنبه 10 شهریور تا ظهر جمعه هوای استان پایدار و تا ظهر جمعه12 شهریور دمای بیشینه هوا نسبت به روزهای قبل 2 درجه افزایش خواهد داشت ولی از ساعات عصر و شب جمعه هوای استان تحت تاثیر جریانات شمالی و امواج سامانه ناپایدار قرار میگیرد که پیامد آن ابتدا" بصورت وزش باد شدید بین 60 تا 80 کیلومتر در ساعت ظاهر شده و بدنبال آن افزایش ابر' رعدوبرق و رگبار و در نقاط شمالی همراه با گردوغبار و کاهش محسوس دما بین 10 تا 12 درجه سانتیگراد رخ خواهد داد.

 اثرات این مخاطرات جوی آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب ناگهانی را نیز به همراه خواهد شد.

 در ادامه پس از بحث و گفتگوی کارشناسی' داداشی مدیر کل استان مقرر نمود مراتب طی هشدار نارنجی شماره 9 - 1400/6/10 جهت انجام تدابیر و اقدامات لازم به مدیریت بحران و دیگر دستگاههای خدمت رسان و عموم مردم اطلاع رسانی شده و کلیه کارشناسان پیش بینی و مدیریت بحران ستاد و شهرستانها از آمادگی لازم در خصوص اطلاع رسانی بهنگام برخوردار باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر