c_300_250_16777215_10_images_00853.jpg

ترکمن سسی-فرماندار شهرستان کلاله از قول مساعد رئیس مجمع خیرین سلامت کشور برای افتتاح فاز دوم بیمارستان این شهر در موعد مقرر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کاسپین نصرت برزگر با اشاره به پیگیری های مکرر فرمانداری شهرستان کلاله برای اتمام پروزه بیمارستان این شهر اظهار کرد: جهت پیگیری افتتاح فاز دوم بیمارستان به تهران سفر کردم و دیداری با نیری رئیس مجمع خیرین سلامت داشتم.

وی این دیدار را بسیار سازنده و پر ثمر دانست و افزود: در این دیدار روند اجرای فاز دوم پروژه بیمارستان شهرستان کلاله را برای رئیس مجمع خیرین سلامت کشور تشریح کردیم و چالش های فراروی طرح را نیز مورد بررسی قرار دادیم.

فرماندار شهرستان کلاله با بیان اینکه در این دیدار رئیس مجمع خیرین سلامت کشور از روند تکمیل این بیمارستان و مشارکت شهروندان و خیرین شهرستان در تکمیل فاز دو بیمارستانابراز خرسندی کرد، گفت: ایشان اتمام این طرح را تحولی در حوزه سلامت شهرستان و ارائه خدمات درمانی مناسب و در شان هموطنان می دانست.

برزگر از قول مساعد مجمع خیرین سلامت کشور ادامه روند ساخت و اتمام این طرح تا موعد مقرر خبر داد و خاطرنشان کرد:امیدواریم بتوانیم با اتمام این طرح خدمت شایسته ای به مردم شریف و مون شهرستان کلاله ارائه کنیم و بر سطح بهداشت و درمان منطقه نیز بیافزائیم.

وی در ادامه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی در کشور اضافه کرد: بهترین راه مبارزه با تهدیدات و انحرافات در فضای مجازی کنترل درون خانوادگی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر