c_300_250_16777215_10_images_85047.jpg

 

گلستان : ترکمن سسی - براساس پیش بینی کارشناسان هواشناسی گلستان ، بارش باران و برف در مناطق کوهستانی، مه و کاهش دمای قابل ملاحظه در انتظار گلستان خواهد بود.

 


نشست پیش آگاهی و کمیته بحران هواشناسی گلستان به ریاست نوربخش داداشی مدیر کل استان و با حضور سایر اعضا لحظاتی پیش در مرکز پیش بینی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هواشناسی گلستان' ابتدا سمیه ملاحی کارشناس پیش بینی استان در خصوص وضعیت جوی استان گفت: بجز ساعات عصر و شب امروز دوشنبه دهم آبان که با عبور امواج کم دامنه احتمال بارش های خفیف وجود دارد فردا سه شنبه هوای استان پایدار خواهد بود.

وی افزود: از ساعات بعدازظهر چهارشنبه 1400/8/12 با نفوذ سامانه سرد و بارشی از شمال شرق خزر با همراهی امواج ناپایدار تراز میانی جو شاهد وزش باد نسبتا شدید موقتی' رشد ابر' بارش باران همراه با رعد و برق' در نواحی مرتفع ریزش برف' مه غلیظ و کاهش 10 تا 12 درجه ای دمای هوا خواهیم بود که اوج اثرات این سامانه ناپایدار روز پنجشنبه ظاهر شده و سپس به تناوب تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

  در ادامه پس از بحث و گفتگوی کارشناسی اعضای کمیته' داداشی مدیر کل استان گفت: با توجه به اثرات این مخاطره که وقوع آبگرفتگی معابر' اختلال در تردد جاده ای' کاهش دید افقی و احتمال جاری شدن سیلاب در نواحی شیبدار و مستعد را به همراه دارد لازم است تا مراتب با صدور هشدار نارنجی شماره 12- 1400/8/10 به مدیریت بحران' هلال احمر' راهداری' پلیس راه' صدا و سیما و دیگر دستگاههای خدمت رسان و عموم مردم اطلاع رسانی شود.

داداشی در پایان بر آمادگی همه کارشناسان بخصوص' کشیک پیش بینی و مدیریت بحران ستاد و شهرستانها برای اطلاع رسانی بهنگام تاکید نمود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر