c_300_250_16777215_10_images_85078.jpg

 


ترکمن سسی - آخوند عبدالغفور ساده گفت: امام راحل در یوم الله 13 آبان از حرکت انقلابی دانشجویان حمایت کرد وآن را انقلابی بزرگ عنوان کرد.



به گزارش رابط خبری مرکز اسلامی استان گلستان، آخوند عبدالغفور ساده ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: در سال ۱۳۵۸ در آستانه سالگرد تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و مصادف با روز ۱۳آبان گروهی از نیروهای مسلمان دانشگاهی با نام «دانشجویان مسلمان پیرو خط امام» سفارت امریکا در تهران را اشغال کردند.
وی افزود: اشغال سفارت این کشور در فرهنگ انقلاب اسلامی به نام «اشغال لانه جاسوسی» معروف گردیده است و امام راحل نیز از حرکت انقلابی دانشجویان حمایت کرده و آن را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نامید، حقیقتا واقعیت نیز چنین بود.
آخوند ساده ضمن تاکید بر تقویت اتحاد و انسجام امت اسلامی گفت: دشمنی استکبار جهانی از قدیم الایام بوده و دشمنی استکبار و استعمار با جمهوری اسلامی ایران تمام نشدنی است زیرا دشمن چشم دیدن عزت و شوکت انظام و انقلاب را ندارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر