c_300_250_16777215_10_images_87000.jpg

 


ترکمن سسی - امیر رضا جرجانی گفت: پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی من است و دلم می خواهد در تیم های مطرحی فوتبال بازی کنم.



فوتبال گلستان سرشار از پدیده هاست که در صورت توجه و سرمایه گذاری مناسب بر روی این استعداد ها می توانند خلاقیت و توانایی خود را شکوفا کنند و در تیم های برجسته و سطح ملی بدرخشند.
امیر رضا جرجانی از عطا آباد، از جمله این استعداد هاست.
وی فوتبال خود را از زمین های خاکی روستای عطا آباد آغاز کرد و با تلاش های فراوان خود هم اکنون در سطح اول فوتبال ایران و در تیم گل گهر سیرجان فوتبال خود را ادامه می دهد.
امیر رضا جرجانی فوتبالش را در تیم نونهالان استیل البرز آق قلا شروع کرد و به مدت چندین سال در تیم نونهالان و نوجوانان استیل البرز آق قلا و جوانان شموشک کردکوی بازی کرد.
امیر رضا با ارائه بازی های امیدوار کننده و گلزنی های پیاپی اش در مسابقات و بازی های که انجام داده است خیلی زود توانست بدرخشد و حرفی برای گفتن داشته باشد.
وی در سال 1393 با تیم استیل البرز آق قلا در لیگ برتر نونهالان کشورمان به مقام قهرمانی دست یافت.
این بازیکن گلستانی در لیگ برتر نونهالان کشور با تیم استیل البرز آق قلا خوش درخشید و با انجام بازی های خوب، نظر مربیان تیم ملی نونهالان کشور را به خود جلب کرده و به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شد.
وی در ادامه با درخشش در بازی های کشوری تیم استیل البرز آق قلا به تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران دعوت شد.
امیر رضا جرجانی از شاگردان مربی باتجربه و بادانش آق قلایی به نام عبدالله شایسته (فوتبالیست مطرح و پیشکسوت شهرستان آق قلا و بازیکن سابق تیم فوتبال شهید عنایتی پیرواش) است و پیشرفت خود را مدیون وی می داند که نقش مهمی در موفقیت هایش داشته است.
امیر رضا جرجانی بازیکنی بسیار خوش فکر و خلاق خوش تکنیک و سرعتی و بسیار مسلط بر روی توپ و از قدرت شوت زنی بسیار بالایی برخوردار است.
وی در سال های قبل در تیم جوانان سایپا توپ زد و در حال حاضر نیز در تیم فوتبال گل گهر سیرجان توپ می زند و در صورت توجه و گوش دادن به فرامین مربیان و اندکی حمایت می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
امیر رضا، مشوق اصلی خود را پدرش (عبدالرحمن جرجانی) می داند و می گوید: تلاش های دلسوزانه مادرم در راه رسیدن به پیشرفتم شایسته تقدیر است و با حضور و بازی کردن در تیم های مطرح کشور و شناخته شدن به عنوان یک بازیکن خوب، پوشیدن پیراهن تیم ملی هم آرزوی بزرگ من است.
امیر رضا جرجانی، مشکلات مالی را مانع بزرگی برای پیشرفت ورزشکارانی می داند که در زمین های خاکی ورزش و فوتبالشان را شروع می کنند، افزود: امیدوارم حمایت های لازم از ورزشکاران با استعداد صورت بگیرد تا شاهد پیشرفت، موفقیتو افتخار آفرینی های آنان باشیم.
وی در سخنانش از آقایان عیسی ساورسفلی و کیانوش رحمتی مدیر و مالک باشگاه شموشک و بازیکن اسبق استقلال تهران، بخاطر تلاش ها و زحمتشان تشکر کرد و گفت: جا دارد در اینجا از زحمات آقای خلیل سلجوقی مربی بدن سازم و همچنین آقای واحدی فر مالک باشگاه استیل البرز آق قلا هم به خاطر خدمات و کمک های این عزیزان تشکر و قدردانی ویژه ای کنم.
 
امیر رضا جرجانی در سال جاری به تیم امید گل گهر سیرجان پیوست که با درخشش در تمرینات این تیم و با نظر مساعد امیر قلعه نویی مربی تیم بزرگسالان گل گهر سیرجان به جمع تیم اصلی گل گهر سیرجان پیوست.
امیر رضا جرجانی 19 ساله است و با شماره پیراهن 66 به عنوان مهاجم برای تیم خود بازی می‌کند.
وی در دیدارهای دوستانه تیم گل گهر سیرجان مقابل شهر خودرو مشهد، پرسپولیس تهران، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و تیم لیگ یکی آرمان گوهر و چند دیدار تدارکاتی و دوستانه دیگر در ترکیب تیم گل گهر سیرجان حضور یافت و بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت.

گفتنی است، از گذشته‌های دور تاکنون ستاره‌های فوتبال استان گلستان در تیم‌های مطرح کشور خوش درخشیدند.
اکبر میثاقیان بازیکن گنبدی استقلال تهران، ملوان و ابومسلم، عبدالجلیل گل‌چشمه آقای گل فوتبال ایران در فصل 78 – 77 ، صلاح‌الدین اونق دروازه‌بان تیم ملی و اصغر محمودی مربی نامدار رده‌های سنی، جزو نامداران تاریخ ساز فوتبال گلستان به شمار می روند.
حضور فوتبالیست های مطرح گلستانی و ستاره هایی همچون: سردار آزمون، احمد نوراللهی، عزت الله پورقاز، آرمین سهرابیان، محمد علی‌نژاد، وفا هخامنش، عارف غلامی، رضا اسدی، رضا میرزایی، کمال نیکخو، عارف حاجی عیدی، محمدجواد کیا، مجتبی ممشلی، احسان تائیدی، مجید نصیری، یاسین سلمانی، حسین زواری، امیر رضا جرجانی و چندین و چند بازیکن گلستانی دیگر که در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارند که نشان دهنده ظرفیت فوق العاده و وجود استعدادهای درخشان در فوتبال این استان است تنور فوتبال گلستان را داغ تر از گذشته کرده است.

رستم جرجانی / خبرنگار

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر