c_300_250_16777215_10_images_87032.jpg

 


ترکمن سسی - مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال با نرخ بهره صفر تا چهاردرصد در گلستان پرداخت شده است.

 

به گزارش ترکمن سسی، سیدمصطفی صالحی در نشست خبری به مناسبت چهاردهمین سالگرد تاسیس این بانک اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در ۲۲ آذر سال ۱۳۸۶ با مشارکت ده بانک آغاز به کار کرد و در حال حاضر ۵۳۰ شعبه در کشور و ۱۷ شعبه با ۸۸ نفر نیرو در گلستان دارد و تا پایان سال یک شعبه دیگر در گالیکش افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه منابع این بانک در گلستان در حال حاضر ۱۳ هزار میلیارد ریال است افزود: منابع کشوری این بانک از سال ۱۳۹۵ تاکنون ۱۲۰۰ درصد و مشتریان آن نیز ۱۵۵ درصد رشد داشته است بطوریکه از چهارمیلیون و ۵۰۰ هزار نفر در سال ۱۳۹۵ به حدود ۱۱ میلیون مشتری در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

صالحی تصریح کرد: سود هیچ جایگاهی در این بانک ندارد و تسهیلات این بانک با هدف محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال، ارتقای معیشت مردم، تامین کالا و خدمات و حمایت از مددجویان کمیته امداد، بنیاد برکت ، سازمان بهزیستی و سایر نهادهای مردم نهاد در راستای خدمت به مردم در قالب بانکداری بدون ربا با نرخ بهره صفر تا چهار درصد اعطا می شود.

مدیرامور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان یادآور شد: بانک قرض الحسنه مهر ایران نخستین بانک ایرانی است که طی سه سال متوالی مجمع عمومی آن برگزار شده و در عرصه بین المللی به عنوان سومین بانک اسلامی برتر در سطح بانک های اسلامی از نظر رشد داراییهای مبتنی بر شریعت انتخاب شده و از نگاه نشریه بنکر در بین ۱۰ بانک برتر اسلامی جهان قرار دارد.

وی با بیان اینکه این بانک تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی برای سیل زدگان استان های گلستان، خوزستان و لرستان احداث نموده است افزود: در قالب طرح همیاران مهر ۴۶۶ قلم کالا شامل تجهیزات و لوازم پزشکی برای درمان کرونا از محل وجه التزام جرائم دیر کرد خریداری و واگذار شده است.

مدیرامور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان گفت: سرپرستان خانوار که به کرونا مبتلا شده و فاقد شغل هستند با تایید وزارت بهداشت، تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی دریافت می کنند.

سید مصطفی صالحی اضافه کرد: فرایند اعطای تسهیلات در این بانک سهل و آسان است و تسهیلات صفر درصد نیز در مناطق ترکمن نشین پرداخت می کند.

وی خاطر نشان کرد: تخصص این بانک از حوزه معیشت به اشتغالزایی تغییر یافته و با عقد تفاهم نامه هایی با کمیته امداد، آستان قدس رضوی ، بهزیستی و بنیاد برکت در جهت اشتغالزایی تسهیلات اعطا می کند.

صالحی تاکید کرد: این بانک در راستای ارائه خدمات سریع و آسان به مشتریان به سمت خدمات غیرحضوری حرکت می کند و اعطای تسهیلات آنلاین از طریق همراه بانک نمونه ای از آن است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان یادآور شد: در کشور ما معوقات بانکی بین ۱۰ تا ۱۵ متغیر است اما نسبت مطالبات به مصارف در بانک قرض الحسنه مهر ایران کمتر از یک درصد ( حدود ۰/۷ درصد) است.

c_300_250_16777215_10_images_87033.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر