c_300_250_16777215_10_images_87080.jpg

 


ترکمن سسی - دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی قبل از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بخش دیالیز بیمارستان ۵ آذر بدلیل کمبود امکانات و فضای ناکافی شرایط مناسبی ندارد و اولین مرکز بخش دیالیز توسط بخش خصوصی در گرگان راه اندازی می شود.



به گزارش ترکمن سسی؛ غلامرضا منتظری نماینده گرگان و آق قلا و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: پیشنهاد برگزاری هفته فرهنگی ایران و قزاقستان مطرح و مصوب شده است و در آستانه عید نوروز برگزار خواهد شد.

منتظری افزود: استان گلستان جمعیت روستایی قابل ملاحظه ای دارد و توجه به طرح های هادی روستای در مسیر عمران و آبادانی روستاها اهمیت زیادی دارد و بودجه طرح های هادی روستایی در سال ۱۴۰۰ سه برابر شده است.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان گفت: در راستای بهره وری بیشتر زیرساخت های منطقه آزاد تجاری اینچه برون بصورت هوشمند طراحی می شود.

غلامرضا منتظری قبل از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در صنایع تکمیلی افزود: برای پایان دادن به خام فروشی تولیدات باید صنایع وابسته به تبدیل و فرآوری افزایش یابد و در همین راستا با راه اندازی مجتمع ۲۰۰۰ راس گاو شیری با همکاری شیر پگاه گرگان موافقت شده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا ادامه داد: با توجه به اهمیت منطقه آزادی تجاری اینچه برون در رونق اقتصادی گلستان بیشتر سرمایه گذاری ها در آن منطقه متمرکز خواهد بود.

وی یکی دیگر از موارد مورد پیگیری را تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: برای رفع موانع تولید نشست هایی با تولیدکنندگان برگزار شده است و حاصل آن احصای نیازها و موانع بود و مدیران اجرایی در حال پیگیری آنها هستند.

منتظری افزود: احداث مجموعه تجاری گردشگری گرگان که با همکاری موسسه اعتباری ملل در حال پیگیری است یکی از زیباترین پروژه های استان است و نقش پررنگی در ارتقای جاذبه های گردشگری منطقه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: دیالیز ۵ آذر گرگان بدلیل کمبود امکانات و فضای کم شرایط مطلوبی ندارد و قرار است اولین مرکز دیالیز بخش خصوصی در گرگان راه اندازی شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به راه اندازی تالار بزرگ فرهنگی و هنری در بلوار صیاد شیرازی گرگان اشاره کرد و افزود: این پروژه یکی از ۱۵ پروژه ملی استان است که به دلیل فقر اعتبار این پروژه بلاتکلیف باقی مانده است و امیدواریم در سفر رئیس جمهور به گلستان اعتبار آن تکمیل شود.


نماینده مردم گرگان و آق قلا به محرومیت بخش وشمگیر و انبارالوم اشاره کرد و افزود: پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان قول داده است که پس از مراوه تپه در شرق گلستان ، انبارالوم را محور توسعه قرار دهد و امیدواریم سیمای این منطقه محروم که محوریت اصلی آن آب و کشاورزی و بهداشت و درمان است با کمک بنیاد مستضعفان متحول شود.


وی یادآور شد: هر سال مبلغ 15 میلیارد تومان در اختیار نمایندگان قرار می گیرد و 15 میلیارد تومان برای کارهای زیربنایی گذاشتیم و با همکاری سنگدوینی نماینده دیگر گرگان مبلغ ۱۴ میلیارد تومان برای بیمارستان تخصصی طالقانی و ۱۴ میلیارد تومان برای علاج بخشی سد وشمگیر درنظر گرفته ایم.


منتظری گفت: در حوزه امداد و نجات نیز قرار است یکی از مجهزترین پایگاه های اطفای حریق در گرگان راه اندازی شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر