c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-03-02_11-53-31.jpg



ترکمن سسی - وزارت راه و شهرسازی ظهر دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ طی اطلاعیه ای در سامانه ملی املاک و اسکان کشور درخصوص فهرست خانه های خالی مشمول مالیات نوشته است شهروندان برای هرگونه اعتراض نسبت به خالی بودن فهرست اعلام‌شده، باید به هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی مراجعه نمایند.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، در این اطلاعیه آمده است:
قابل توجه هموطنان محترمی که ملک/املاک آنان به عنوان خانه خالی مشمول مالیات قرار گرفته و پیامکی با مضمون "(اخطار) مودی گرامی، پیرو اطلاع رسانی قبلی، نظر به اینکه حسب اطلاعات واصله از وزارت محترم راه و شهرسازی واحد مسکونی شما خالی از سکنه اعلام و مشمول مالیات شده است، لطفا تا تاریخ 10/12/1400 با مراجعه به نشانی My.tax.gov.ir نسبت به پرداخت مالیات خود اقدام فرمایید. در غیر این صورت مطابق با مقررات نسبت به وصول مالیات اقدام خواهد شد" از سوی سازمان امور مالیاتی کشور دریافت کرده اند :

 پیرو ارسال پیامک خوداظهاری وضعیت ملک/املاک آن‌ها توسط وزارت راه و شهرسازی در دی‌ماه 1400، در صورت عدم خوداظهاری تا موعد مقرر اعلامی (25 دی‌ماه 1400) اطلاعات ملک/املاک آن‌ها به عنوان خانه خالی به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال شده است. در همین راستا لازم است به نکات زیر توجه فرمایند:

جهت جلوگیری از ارسال اطلاعات ملک/املاک آن‌ها به سازمان امور مالیاتی کشور در فهرست‌های آتی، لازم است در اسرع وقت نسبت به تعیین وضعیت مالکیت و سکونت املاک ثبت شده در سامانه ملی املاک و اسکان کشور به آدرس amlak.mrud.ir اقدام نمایند.
در سامانه My.tax.gov.ir، وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش مالیات متعلقه را تعیین نمایند.
برای هرگونه اعتراض نسبت به خالی بودن فهرست اعلام‌شده، باید به هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی مراجعه نمایند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر