c_300_250_16777215_10_images_93091.jpg

 


ترکمن سسی - رئیس کل دادگستری گلستان از اقدامات ویژه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای رصد و پایش کارشناسان رسمی خبر داد.



به گزارش ترکمن سسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان ، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این کارشناسان در یک پرونده اختلاف ملکی، برای ارائه نظر به نفع یکی از طرفین پرونده ، 20 سکه بهار آزادی خواسته بودند .
حیدر آسیابی افزود: با رصد اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، این دو کارشناس متخلف، هنگام دریافت وجه، دستگیر و با صدور قرار تامین کیفری مناسب، روانه زندان شدند .
این مقام ارشد قضایی گلستان با اشاره به نقش مهم نظرهای کارشناسی در روند رسیدگی به پرونده ها گفت: اقدامات ویژه ای در حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای رصد و پایش کارشناسان رسمی آغاز شده است.
رئیس کل دادگستری گلستان به مردم توصیه کرد: به افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه را دارند، اعتماد نکنند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی با شماره 1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تماس بگیرند و اطلاع دهند و یا به صورت حضوری به دفتر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان ، بلوار شهید کلانتری ( کمربندی)، خیابان دانشجو ، دادگستری کل مراجعه کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر