c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-04-22_13-11-38.jpg

 


ترکمن سسی - به رسم هر سال و به همت خانه فرهنگ ترکمن، مراسم افطاری یارمضان ترکمن های مقیم تهران با چند روز تاخیر در محل مجتمع نگین غرب تهران برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی خانه فرهنگ ترکمن، استاد اسحاق آخوند توماچ در این مراسم طی سخنانی از فضایل ماه مبارک رمضان گفت و  امت اسلام را به بهره مندی حداکثری از برکات این ماه عزیز با برپا داشتن نماز و روزه داری دعوت نمود.

در ادامه زاهدنیا رییس هیئت مدیره خانه فرهنگ ترکمن نیز ضمن خیرمقدم به حضار ، آمادگی خانه فرهنگ ترکمن را برای گرامیداشت هفته مختومقلی فراغی در نیمه دوم اردیبهشت‌اعلام داشت.

همچنین دکتر علی رهبر مدیرعامل خانه فرهنگ ترکمن از عموم حضار روزه دار‌ تشکر و قدردانی نموده و جوایزی را برای کودکان حاضر در این ضیافت ا... اعطا نمود.

در این مراسم از جمله دکتر بهزاد علاقی، مهندس عبدالغفار رادمهر، دکتر ناصر خرمالی، مهندس ناهید، مهندس رحمت ا... خرمالی، مهندس عبدالعزیز یوسفی و مهندس سقر‌ باتفاق خانواده هایشان حضور داشتند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر