c_300_250_16777215_10_images_94040.jpg

 

ترکمن سسی - نماز عید فطر 1401 امروز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ همزمان با سراسر ایران اسلامی در شهرها و روستاهای مناطق ترکمن نشین گلستان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، مردم متدین منطقه ترکمن صحرا از ساعات اولیه صبح امروز سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 با حضور گسترده خود در عیدگاه ها و مصلی های نماز جمعه در شهرها و روستاهای مناطق مختلف از گمیشان و بندرترکمن در کناره های دریای خزر تا شهر مرزی اینچه برون و کرند در شمال گلستان و شهرهای گلیداغ و مراوه تپه در شرقی ترین نقاط گلستان، نماز عید فطر را اقامه کردند.

بخشی از مردم ترکمن صحرا از جمله در روستاهای قره بلاغ ، عطاآباد ، اورجنلی ، محله کتوک سیمین شهر ، روستای دوگونچی در غرب آق قلا و روستای کرد در شرق آق قلا ... دیروز ( دوشنبه ) نماز عید فطر را برگزار کردند.

اما در همه شهرهای ترکمن نشین از جمله بندرترکمن، گمیشان، آق قلا، اینچه برون، گنبدکاووس، کلاله و مراوه تپه و دیگر روستاها با حضور گسترده مردم متدین منطقه صبح امروز نماز عید فطر اقامه شد.



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر