c_300_250_16777215_10_images_10002211.jpg

ترکمن سسی-مدیرکل سیاسی و انتخابات استان گلستان با بعید دانستن برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در این استان بر لزوم شفاف و رقابتی بودن انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کاسپین، سید علی میرباقری در جمع مدیران و مسئولین شهرستان رامیان و شهرداران و دهیاران با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفندماه سال جاری اظهار کرد: آنچه انسان را از سایر موجودات متمایز می کند موضوع انتخاب است.

وی با بیان اینکه انتخاب هم در انسان ها نه بر اساس غریزه که بر اساس عقلانیت است افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز سیستم حکومتی و اداره کشور مبتنی بر کمال انسانی است و بر این مشی حرکت می کند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان گلستان در ادامه تصریح کرد: حکومت اسلامی دو رکن مردم و حکومت را دارد که در آنها شاخص‌ها ارزیابی شده، نظرات مخالفان شنیده می شود و براساس ظرفیت ها تصمیم گیری شده و مسئولیت آن پذیرفته می شود.

میرباقری با تاکید بر برخورد جدی با هرگونه تخلفی در فرآیند انتخابات اضافه کرد: در شرح وظایف همه دهیاران، شهرداران و شوراها این آمده است که تمام امکانات آن‌ها در زمان برگزاری انتخابات در خدمت قانون بوده و هیچ نهادی حق قراردادن امکانات خود را برای کاندیدایی ندارد و انتخابات باید شفاف و رقابتی برگزار شود.

وی با ابرا امیدواری برای حضور حداکثری در انتخابات گفت: به دلایلی همچون قومیت ها و نگاه آن‌ها، تعدد کاندیداها و ظرفیت های سیاسی انتظار داریم حضور حداکثری مردم در انتخابات را شاهد باشیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان گلستان با بیان این مطلب که یک هزار و ۳۰۰ شعبه اخذ رأی و دو هزار و ۶۰۰ صندوق رأی گیری برای مجلس خبرگان و شورای اسلامی در استان فراهم کرده ایم، افزود: تاکنون ۱۳ جلسه استانی برگزار کرده ایم و ستادهای مربوطه تشکیل شده است.

میرباقری با بیان این که برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در گلستان بعید است، اظهار کرد: به هیئت های اجرایی توصیه می کنیم از تراکم و انتظار مردم جلوگیری کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر