c_300_250_16777215_10_images_79128.jpg

 


ترکمن سسی - استاندار گلستان در جلسه کارگروه امور گندم، آرد و نان استان گفت: نظارت‌ها بر نحوه توزیع گندم، آرد و نان در استان باید به صورت کاملاً هوشمند انجام شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه شامگاه شنبه 25 تیر در جلسه کارگروه امور گندم، آرد و نان استان گلستان اظهار کرد: موضوع آرد و نان موضوع اساسی زندگی مردم است که نظارت در این بخش باید ریز بینانه و دقیق باشد.
وی با اشاره به اجرای طرح هوشمند توزیع آرد در سطح استان گفت: نظارت‌ها در تمام سطوح باید هوشمند و الکترونیک باشد.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در بازنگری سهمیه گندم و آرد در استان باید تمامی موضوعات جمعیت، مسافران و گردشگران دوره‌ای و موقت، سطح درآمدی و ... به صورت کامل دیده شود.
زنگانه بیان کرد: تمامی نانوایی‌ها، کارخانه‌های آرد و سیستم حمل و نقل آرد باید از مصوبات و تصمیمات استان تبعیت کنند و هر مجموعه‌ای که تمکین نمی‌کند از چرخه خدمات خارج شود.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تاکنون 2 هزار و 130 دستگاه کارتخوان فروش هوشمند نان در نانوایی‌های استان نصب شده که این طرح هرچه سریعتر باید در تمامی نانوایی‌های استان اجرایی شود.
زنگانه گفت: هیچ کوتاهی در موضوع آرد و نان در استان پذیرفته نیست و با متخلف برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر