c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151129_163818.jpg

ترکمن سسی-مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان از تجهیز ناجیان غریق استان به جت اسکی و قایق های موتوری با ارزشی بالغ بر یک میلیارد و 850 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا علی نذیری اظهار کرد: با پیگیری های به عمل آمده توسط ستاد ساماندهی سواحل استان برای تجهیز طرح های سالم سازی سواحل، از این پس ناجیان غریق با امکانات و تجهیزات لازم در اسرع وقت و با کیفیت بهتری ماموریت خود را به انجام خواهند رساند.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل گلستان همچنین با یادآوری مکاتبات و پیگیری های استاندار برای رفع مشکلات سواحل و همچنین حضور استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسات شورای اجتماعی کشور، به جذب بودجه 11 میلیارد ریالی برای اولین بار پس از انقلاب اشاره کرد.

نذیری، برنامه ریزی مطلوب، حضور بموقع عوامل امدادی به ویژه ناجیان غریق در سواحل، مدیریت خوب فرمانداران و شهرداران ساحلی و مشارکت و هم افزایی ادارات شهرستانی را از مهمترین عوامل کاهش غریق در استان برشمرد و افزود: طی سال های اخیر برنامه ریزی و حضور بموقع عوامل امدادی باعث نجات جان یک هزار و 933 مصدوم شد و تعداد غریق و فوتی در سواحل استان نیز به صفر رسیده است.

گلستان دارای بنادر گز و ترکمن و شهر ساحلی گمیشان است و طول سواحل دریای خزر در استان به حدود یکصد کیلومتر می رسد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر