c_300_250_16777215_10_images_01071924.jpg

ترکمن سسی-سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از پیروزی مقابل جواهری گنبد گفت: گنبد تیم جوان و خوبی است و در حد خودش قابل قبول بازی کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تسنیم، پیمان اکبری در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش در هفته نهم لیگ برتر والیبال مقابل جواهری گنبد اظهار داشت: گنبد تیم جوان و خوبی است و در حد خودش قابل قبول بازی کرد.

سرمربی تیم والیبال پیکان ادامه داد: من در ست‌های اول و دوم از بازیکنان اصلی تیمم استفاده کردم.

در دیدار قبلی هم بازی نه‌چندان دلچسبی از تیمم مشاهده کردم که اگر به بازیکنان اصلی باز هم استراحت می‌دادم، تیم از فرم خودش خارج می‌شد اما در ست سوم به بازیکنان ذخیره نیز اجازه بازی دادم.

وی در مورد غیبت تیم شهرداری زاهدان در هفته‌ نهم و باخت فنی این تیم نیز اظهارنظر کرد: من شنیده‌ام که تیم زاهدان مشکلات زیادی دارد که اگر ادامه پیدا کند، قادر به ادامه کار در لیگ نخواهد بود.

بهتر بود مسئولان این تیم در ابتدای فصل این قدر برای حضور در لیگ سماجت نمی‌کردند. در مجموع انصراف یک تیم از حضور در لیگ برتر والیبال برای ما خوب نیست.

عظیم جزیده نیز در مورد شکست 3 بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما در روزهای آخر بسته شد و به همین دلیل فرصتی برای تمرین، هماهنگی و بدنسازی نداشتیم.

باید بگویم که نباید از شاگردان من انتظار بیشتری داشت ولی با این حال قول می‌دهم که شگفتی‌ساز شویم.

سرمربی تیم والیبال گنبد ادامه داد: پیکان تیم قابل احترامی است و همیشه شخصیت قهرمانی داشته است.ما در بازی مقابل این تیم از نظر بدنی و روحی و روانی کم آوردیم.

لیبروی پیشین تیم ملی در پایان گفت: ما باید بازی‌های بهتری را از خود به نمایش بگذاریم تا اسم گنبد را زنده نگه داریم و زیر سوال نرویم. مطمئن باشید در ادامه فصل عملکرد بهتری خواهیم داشت و من تا اینجا هم از شاگردانم راضی هستم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر