c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-10-17_17-55-28.jpg

 


گنبدکاووس : ترکمن سسی - امروز دوشنبه طی مراسمی با حضور سیدعلی مهاجر معاون سیاسی استاندار گلستان در فرمانداری ویژه گنبدکاووس، علی پورمندی به عنوان بخشدار داشلی برون و مرتضی احمدی به عنوان بخشدار مرکزی گنبدکاووس معرفی شدند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، امروز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ در حاشیه جلسه کارگروه اداری فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس ، بخشدار جدید داشلی برون و بخش مرکزی گنبدکاووس معارفه و از زحمات بخشدار پیشین داشلی برون نوراله بابایی نژاد و خلیل آشور فارسیانی بخشدار پیشین مرکزی گنبدکاووس تقدیر شد.

علی پورمندی بخشدار جدید داشلی برون ، در این جلسه طی سخنانی از نماینده گنبدکاووس ومجموعه مدیران شهرستانی و استانی در انتصاب وی در این سمت به عنوان "پست بسیار حیاتی" تشکر کرد.

وی گفت که اینچه برون زادگاه اوست و تا پایان مقطع راهنمایی در آن شهر تحصیل کرده و به تمامی محلات، اهالی و مردمان آنجا اشراف کامل دارد و برای بهبود، توسعه و محرومیت زدایی بخش داشلی برون تمام تلاش و سعی خود را به کار خواهد بست.

پورمندی تاکید کرد که منطقه داشلی برون پتانسیل های بزرگی دارد و منطقه آزاد اینچه برون، گمرک اینچه برون و تالاب های بین المللی با ظرفیت های گردشگری از آن جمله هستند.

علی پورمندی سابقه یک دوره عضویت در شورای شهر گنبدکاووس و مدیریت بیمارستان طالقانی و شهدای گنبد را در کارنامه دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر